خبرگزاری کار ایران

تایلندی‌ها برای دبیرکلی هزینه کردند؛

مرادی: حفظ دبیرکلی آسیا شرایط خاصی دارد / به شفافیت انتخابات خوشبینم

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۹۱۰

از آن جایی که بنده از طرف فدراسیون وزنه برداری کشورمان و شخص حسین رضازاده، به عنوان نماینده ایران معرفی نشدم، شرایط خاصی در مورد انتخاب مجددم برای دبیرکلی آسیا ایجاد شده است.

دبیرکل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا گفت: با توجه به این که بنده از سوی رئیس فدراسیون کشورمان به کنفدراسیون آسیا معرفی نشدم، شرایط خاصی برای احراز مجدد پست دبیرکلی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نخستین روز از مهلت قانونی جهت ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون وزنه برداری، از روز شنبه آغاز شد که طی آن و در دومین روز نام نویسی، علی مرادی رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری به عنوان اولین کاندیدا ثبت نام کرد.

مرادی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص ثبت نام خود در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری تصریح کرد: با توجه به توصیه‌های بزرگان ورزش و همچنین خانواده بزرگ وزنه برداری کشور، در انتخابات ثبت نام کردم.

وی در مورد این که گفته می شود شانس بالایی برای احراز مجدد پست ریاست فدراسیون وزنه برداری دارید، اظهار داشت: با توجه به روند معقولی که از سوی وزارت ورزش در راستای شفاف سازی و برگزاری انتخابات بی طرف شاهد هستیم، مطمئنم هیچ دخالتی در مجمع فدراسیون وزنه برداری شاهد نخواهیم بود و از این جهت، بسیار خوش بین هستم.

دبیرکل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا، همچنین در خصوص انتخابات این کنفدراسیون افزود: انتخابات، هفته آینده در دوحه قطر برگزار می شود. از آن جایی که بنده از طرف فدراسیون کشورمان و شخص حسین رضازاده، به عنوان نماینده ایران معرفی نشدم، شرایط خاصی در مورد انتخاب مجددم ایجاد شده است.

مرادی ادامه داد: رقبای ایران به ویِژه تایلند، برای در اختیار گرفتن پست دبیرکلی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا به تکاپو افتاده و هزینه های زیادی را نیز متحمل شده اند تا بتوانند این مسئولیت مهم و اثرگذار را از کشورمان بگیرند.

رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری کشورمان در پایان یادآورشد: علی رغم این مسائل، خوشبختانه با دعای خیر مردم، حساسیت رسانه ها و هوشیاری مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، جلوی این اقدامات گرفته شد که جا دارد از تمامی این عزیزان تشکر کنم و امیدوارم رشته قدیمی وزنه برداری هم در داخل کشور و هم در کنفدراسیون آسیا، به دست نمایندگان شایسته کشورمان اداره شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز