خبرگزاری کار ایران

گیلان بدون من هفتم هم نمی شد؛

قاسمی پور: وضعیت بوکس استان خوب نیست / مشکلی برای حضور در اردوی تیم ملی ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۹۴۶

از نظر مالی وضعیت خوبی در بوکس استان حکمفرما نیست. من نیز با علم به این موضوع و با توجه به این که ارتباطات خوبی در زمینه جذب اسپانسرها دارم، مسئولیت هیات را قبول کردم.

سرپرست جدید هیات بوکس استان گیلان گفت: علی رغم زحماتی که در این سال ها برای بوکس استان گیلان کشیده شده، اما وضعیت این رشته ورزشی در استان، مساعد نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امین قاسمی پور، عضو تیم ملی بوکس کشورمان از سوی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان، به عنوان سرپرست هیات بوکس این استان منصوب شد.

قاسمی پور در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در این باره اظهار داشت: البته هنوز حکم رسمی ام را دریافت نکرده ام که البته تا شنبه همه چیز مشخص می شود. هرچند که این مسئولیت به من واگذار شده است.

وی در پاسخ به این سئوال که با توجه به حضور در اردوی تیم ملی، آیا می توانید هم به تمرینات خود برسید و هم در هیات بوکس استان حضور داشته باشید، تصریح کرد: در این خصوص مشکلی نیست. اردوها در تهران برگزار می شود که مرحله جدید آن کلا ۲ هفته طول می کشد. ضمن این که با انتخاب دبیر و نایب رئیس، کارها را به آنها واگذار می کنم.

بوکسور المپیکی کشورمان با بیان این که احتمال حضورش در مجمع انتخاباتی هیات بوکس استان گیلان کم است، ادامه داد: مسئولیتی به من واگذار شده که برای برگزاری مجمع، شرایط را فراهم کنم. هرچند که شاید خودم هم در انتخابات کاندیدا شوم.

سرپرست هیات بوکس استان گیلان ضمن انتقاد از شرایط کنونی ورزش بوکس در این استان گفت: بهمن بردبار زحمات زیادی برای بوکس گیلان کشید. اما ایشان با توجه به این که بیش از ۲ سال به عنوان سرپرست در هیات کار می کرد، انگیزه لازم را نداشت و به همین دلیل، وضعیت بوکس استان خوب نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر شرایط بوکس گیلان خوب نیست، پس چرا در مسابقات کشوری اخیر در بروجرد، بوکسورهای گیلان نایب قهرمان شدند، خاطر نشان کرد: اگر مدال طلای من نبود، تیم استان گیلان هفتم کشور هم نمی شد.

قاسمی پور مشکلات مالی را از دیگر معضلات بوکس گیلان دانست و یادآور شد: از نظر مالی نیز وضعیت خوبی در بوکس استان حکمفرما نیست. من نیز با علم به این موضوع و با توجه به این که ارتباطات خوبی در زمینه جذب اسپانسرها دارم، مسئولیت هیات را قبول کردم. اصلا اگر این طور نبود، به این قضیه ورود نمی کردم.

ملی پوش وزن ۶۹ کیلوگرم بوکس کشورمان همچنین عدم استقبال مردم گیلان از ورزش بوکس را یکی دیگر از مشکلات این رشته عنوان کرد و افزود: سال هاست مسابقات دوستانه بوکس در گیلان به خصوص در رشت برگزار نمی شود. این مساله باعثشده علاقه مردم استان به بوکس کمتر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز