خبرگزاری کار ایران

کار باید به شایسته ها سپرده شود؛

ابوترابی فرد: مجلس در بودجه سال ۹۴ به حوزه ورزش نگاه ویژه خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۰۵۵

در رشته‌های شنا و واترپلو از زیرساخت قوی برخوردار هستیم، امیدوارم در آینده ایران در جایگاه بالایی در آسیا قرار بگیرد و در مسابقات آسیایی قهرمان و در مسابقات جهانی حضور موفقی داشته باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به توسعه ورزش‌های همگانی و پایه در کشور گفت: در مصوبات بودجه سال ۹۴ به حوزه ورزش نگاه ویژه خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد در حاشیه برگزاری دهمین دوره مسابقات واترپلو جام باشگاه‌های آسیا در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری دهمین دوره مسابقات واترپلو جام باشگاه‌های آسیا در تهران فرصت خوبی را برای رشد واترپلو فراهم کرده است.

نائب رئیس مجلس با اشاره به اینکه ایران در گذشته رتبه‌های خوبی در رشته‌های شنا و واترپلو کسب کرده گفت: در رشته‌های شنا و واترپلو از زیرساخت قوی برخوردار هستیم، امیدوارم در آینده ایران در جایگاه بالایی در آسیا قرار بگیرد و در مسابقات آسیایی قهرمان و همچنین در مسابقات جهانی حضور موفقی داشته باشد.

ابوترابی‌فرد درباره اقدامات مجلس در توسعه ورزش پایه گفت: اولین گام برای توسعه ورزش‌های پایه‌ای در کشور این است که کار را به دست صاحبان تدبیر و فکر که از انگیزه قوی برای فعالیت برخوردارند، سپرده شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: سپردن کار به شایستگان و حمایت از آنان به موفقیت منتهی می‌شود.

نائب رئیس مجلس تصریح کرد: فراکسیون ورزش مجلس موضوعات ورزشی را پیگیری می‌کند و در مصوبات بودجه سال ۹۴ به حوزه ورزش نگاه ویژه‌ای خواهیم داشت.

ابوترابی‌فرد گفت: برای درخشش قهرمانان ایران در رشته‌های مختلف ورزشی باید به ورزش‌های پایه، عمومی و همگانی توجه ویژه شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری برای قرار گرفتن تیم‌های ورزشی کشور در رده نخست مسابقات ورزشی در پاسخ به این سئوال مبنی بر اینکه سرنوشت اختصاص یک درصد از بودجه دستگاه‌های دولتی در اختیار ورزش است چه می‌شود؟ گفت: انشاالله توجه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز