خبرگزاری کار ایران

داور ژاپنی واترپلو در گفتگو با ایلنا:

فشار زیادی روی داوران بود / مشکل مالی، مانع حضور نماینده ژاپن در ایران!

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۰۲۶

داور ژاپنی حاضر در دهمین دوره مسابقات واترپلوی جام باشگاه های آسیا با سطح بالا توصیف کردن قضاوت های این دوره از رقابت ها گفت: فشار زیادی روی داوران بود، ولی آنها به خوبی از عهده قضاوت عادلانه مسابقات برآمدند.

کازوهیتا ماکیتا در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب در جمع بندی خود درباره داوری مسابقات واترپلوی جام باشگاه های آسیا گفت: سطح داوری های این دوره بسیار خوب بود و با توجه به تنوع داوران کمیته برگزاری چینش مناسبی در انتخاب بی حرف و حدیثداوران داشت.

این داور ژاپنی که در روز پایانی ۳ مسابقه را قضاوت کرد، گفت: کمیته برگزاری قضاوت ۳ مسابقه روز آخر را به من محول کرد و با وجود دشواری کار، تلاش کردم بی طرفی و عدالت را در قضاوت هایم رعایت کنم.

وی در مورد اعتراض های کادر فنی تیم نفت امیدیه و همچنین بازیکنان خارجی زرین معدن(گئورگی کشین) به داوری گفت: این اعتراض ها طبیعی است، ولی آنچه در جریان مسابقه رخ داد همانی بود که قضاوت شد و تصور نمی کنم حقی از تیمی ضایع شده باشد و بازیکن خارجی تیم زرین معدن بی جهت تلاش می کرد تا نظر داوران را عوض کند.

ماکیتا در بخش پایانی سخنان خود درباره اینکه چرا از کشور ژاپن تیمی در این دوره از رقابت ها حضور نداشت، گفت: اولین مسئله مسافت طولانی بین دو کشور ایران و ژاپن است که دشواری های زیادی را برای تیم های شرق دور ایجاد می کند و نکته مشکل مالی برای حضور در این رقابت ها بود که حتی فدراسیون شنای ایران به عنوان میزبان نیز حمایتی برای حضور نماینده ژاپن در این مسابقات انجام نداد و به همین خاطر از ژاپنی ها که می توانستند سطح فنی این رقابت ها را بالا ببرند در این دوره نماینده ای حصور نداشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز