خبرگزاری کار ایران

فدراسیون بوکس به ما نامه داد؛

رهنما: اداره کل روی شخص خاصی نظر ندارد / بهتر است سرپرست جدید در انتخابات شرکت نکند

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۵۹۸

ما از عملکرد هیات بوکس استان رضایت داریم، اما این به معنای آن نیست که بر روی شخص خاصی، نظر مثبت داشته باشیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان گفت: ما از عملکرد هیات بوکس استان رضایت داریم، اما این به معنای آن نیست که بر روی شخص خاصی، نظر مثبت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجمع انتخاباتی هیات بوکس استان گیلان که قرار بود روز سوم دی ماه برگزار شود، به تعویق افتاد که در این میان، گفته می شود فدراسیون بوکس از اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان خواسته که این انتخابات را به تعویق انداخته و سرپرست جدیدی را منصوب کند.

مسعود رهنما در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در این باره اظهار داشت: فدراسیون بوکس نامه ای به ما زده و اعلام کرده سرپرست جدید معرفی کنیم.

وی افزود: ۲ سال است هیات بوکس استان، توسط سرپرست اداره می شود و به همین جهت، باید سرپرست جدید منصوب کنیم. البته بهتر است سرپرست جدید در انتخابات شرکت نکند، اما منع قانونی هم در این خصوص وجود ندارد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان، در مورد ارزیابی این اداره کل از عملکرد هیات بوکس استان گیلان اظهار داشت: هیات بوکس از جمله هیات های موفق استان است. با این حال، ما نظر خاصی روی شخصی خاص نداریم. چرا که اداره کل در هر مجمع انتخاباتی از جمله بوکس، تنها یک رای دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز