خبرگزاری کار ایران

هفته‌پنجم لیگ‌برتر والیبال‌بانوان؛

گاز تهران در مشهد در پی تداوم‌صدرنشینی / دانشگاه‌آزاد در کمین‌صدرنشین

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۰۷۹

تیم والیبال گاز تهران که در حال‌حاضر با ۱۱ امتیاز صدرنشین این رقابت‌ها است، برای کسب‌قهرمانی در نیم فصل لیگ‌برتر نیاز مبرم به ۳ امتیاز دیدار با میزان‌خراسان دارند…

هفته پنجم و پایانی دور رفت مسابقات والیبال لیگ برتر والیبال بانوان ایران روز پنج‌شنبه ۲۷ آذرماه با ۳ مسابقه پیگیری می‌شود و هر ۶ تیم شرکت‌کننده برای کسب رتبه بالاتر در جدول رده‌بندی با هم به رقابت می‌پردازند.

به گزارش ایلنا، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام زنده یاد حسین معدنی در حالی در شهرهای اصفهان، مشهد و ارومیه پیگیری خواهد شد که دو تیم بدون امتیاز شهرداری ارومیه و هیات فارس برای فرار از قعر نشینی در این هفته به مصاف یکدیگر می روند. تیم شهرداری ارومیه با توجه به اینکه در خانه خود بازی می کند، از شانس بیشتری برای پیروزی و فرار از قعر نشینی جدول رده بندی در پایان دور رفت این رقابت ها دارد.

تیم والیبال گاز تهران که در حال حاضر با ۱۱ امتیاز صدرنشین این رقابت ها است، در هفته پایانی دور رفت میهمان میزان خراسان است. گازی ها برای کسب قهرمانی در نیم فصل لیگ برتر زنان نیاز مبرم به سه امتیاز این مسابقه دارند، چرا که دانشگاه آزاد با ۱۰ امتیاز در کمین صدر جدول است. از سوی دیگر میزان خراسان نیز با ۷ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و در صورت پیروزی در این دیدار خانگی یک پله صعود خواهد داشت.

در سومین و آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر والیبال زنان در سال ۹۳ تیم های ذوب آهن و دانشگاه آزاد اسلامی که با ۸ و ۱۰ امتیاز در رتبه های سوم و دوم جدول این رقابت ها قرار دارند، در سالن ملت اصفهان به مصاف یکدیگر می روند و شاگردان فریبا صادقی در خانه خود برای کسب مقام نایب قهرمانی دور رفت، از شاگردان مریم هاشمی پذیرایی می کنند.

بدین ترتیب در این هفته امکان تغییر در تمامی مکان های جدول رده بندی وجود دارد چرا که تیم گاز برای مکان اول، تیم دانشگاه آزاد برای حفظ مکان دوم و کسب صدر جدول، تیم ذوب آهن برای رده دوم جدول، تیم ارومیه برای در پایان این سه مسابقه رده بندی نهایی تیم ها در نیم فصل لیگ برتر والیبال بانوان در سال ۹۳ تعیین می شود و دور برگشت این رقابت ها نیز از دی ماه آغاز خواهد شد.

برنامه دیدارهای هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال زنان به قرار زیر است:

شهرداری ارومیه – هیات فارس، ساعت ۱۵

میزان خراسان – گاز تهران، ساعت ۱۵

ذوب آهن اصفهان – دانشگاه آزاد، ساعت ۱۵

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز