خبرگزاری کار ایران

سابقه‌طولانی در ورزش‌های‌رزمی دارم؛

گروسی: رویکرد من در انتخابات فدراسیون ورزش‌های‌رزمی مدیریت‌بحران است / به نفع کسی کنار نمی‌کشم

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۲۸۰

بنده سابقه طولانی در ورزش‌های رزمی دارم. من کونگ‌فو کار می‌کردم و در حال‌حاضر نیز عضو کمیته فنی گوجوریو کاراته هستم.

رئیس دانشگاه علمی – کاربردی امام خمینی(ره) برای شرکت در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های‌رزمی ثبت‌نام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهلت قانونی برای نام‌نویسی نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون ورزش‌های‌رزمی، هفته‌گذشته به پایان رسید که طی آن ۲۴ نفر برای حضور در این کارزار انتخاباتی اعلام آمادگی کردند.

یکی از نامزدهای تصدی پست ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی، محمدرضا گروسی رئیس دانشگاه علمی – کاربردی امام خمینی و برادر حسین گروسی نماینده مردم هشتگرد، ملارد و شهر قدس در مجلس شورای اسلامی است.

گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص ثبت‌نام خود در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: بنده سابقه طولانی در ورزش‌های رزمی دارم. من کونگ‌فو کار می‌کردم و در حال‌حاضر نیز عضو کمیته فنی گوجوریو کاراته هستم.

وی در مورد اینکه فدراسیون ورزش‌های‌رزمی در سال‌های اخیر با مشکلات‌فراوانی روبرو بوده، اظهار داشت: باید در این زمینه مدیریت بحران داشت و من نیز با این رویکرد وارد صحنه شدم.

رئیس دانشگاه علمی – کاربردی امام‌خمینی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است به نفع کاندیدای دیگر کنار بروید، تصریح کرد: بنده چنین قصدی ندارم، اما اگر شخص دیگری را بهتر از خودم دیدم، این کار را انجام خواهم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز