خبرگزاری کار ایران

تورجهانی والیبال ساحلی - آفریقای جنوبی؛

نمایندگان ایران در نخستین گام مغلوب اسپانیا و هلند شدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۳۱۸

آخرین مرحله تور جهانی والیبال ساحلی سال ۲۰۱۴ از صبح امروز(چهارشنبه) در آفریقای جنوبی آغاز شد و تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران برای نخستین بار در این رقابت ها به میدان رفتند.

تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران در نخستین مسابقه خود در تور جهانی والیبال ساحلی آفریقایی جنوبی، مغلوب حریفان خود شدند.

به گزارش ایلنا، آخرین مرحله تور جهانی والیبال ساحلی سال ۲۰۱۴ از صبح امروز(چهارشنبه) در آفریقای جنوبی آغاز شد و تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران برای نخستین بار در این رقابت ها به میدان رفتند.

تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران متشکل از صابر هوشمند و بهمن سالمی که روز گذشته با پیروزی برابر نماینده میزبان در مسابقات انتخابی به عنوان تیم رده بیست و هفتم این رقابت ها جواز حضور کسب کرده بود، در نخستین مسابقه خود به مصاف اسپانیا رفت و دو بر صفر مغلوب حریف رتبه ششمی خود شد.

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران که با امتیازهای ۲۱ بر ۱۹ و ۲۱ بر ۱۷ مغلوب حریف خود شد، در مسابقه بعدی به مصاف تیم ملی نروژ می رود.

تیم ملی ب ایران نیز که متشکل از ایمان کرمی نژاد و عبدالحامد میرزاعلی است و با قانون لاکی لوزر به عنوان تیم سی و دوم، به این رقابت ها راه پیدا کرد، در نخستین مسابقه به مصاف هلند رفت و دو بر صفر مغلوب این تیم شد که در دارای رنکینگ یکم این رقابت ها است.

ملی پوشان ایران در این مسابقه با امتیازهای ۲۱ بر ۱۳ و ۲۱ بر ۱۹ مغلوب حریف خود شدند. تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران نیز در دیدارهای بعدی به مصاف انگلیس و اتریش می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز