خبرگزاری کار ایران

به میزبانی اهواز برگزار می‌شود؛

جدال مدعیان در هفته سوم لیگ وزنه‌برداری در غیاب ملی‌پوشان

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۲۶۱

با تصمیم سازمان لیگ وزنه برداری و برای استراحت دادن به نفرات ملی پوشی که در رقابت های جهانی قزاقستان به روی تخته رفتند، رقابت های هفته سوم بدون حضور ملی پوشان برگزار می شود.

هفته سوم لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور روزهای پنجشنبه و جمعه(۲۰ و ۲۱ آذر) به میزبانی تیم مناطق نفت خیز جنوب در سالن مجموعه ورزشی شماره(۳) شهید لرکی اهواز برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ وزنه‌برداری حساسیت رقابت هم نزد مدعیان برای کسب عنوان قهرمانی دو چندان می‌شود.

تیم ذوب آهن اصفهان که پس از چند سال وقفه دوباره به صحنه رقابت‌های لیگ وزنه برداری برگشته بابهره مندی از نفرات ملی پوشی همچون مجید عسکری، جابر بهروزی، کیا قدمی، رسول تقیان، بهادر مولایی و بهدادسلیمی با ۱۰۸ امتیاز در صدر قرار دارد و از ملی حفاری، قهرمان چهار دوره اخیر این رقابت‌ها پیشی گرفته است.

بااین حال ملی حفاری که عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را هم به دست آورده با چهره‌هایی شامل حسن گل‌پرور، میثم فیروزی، سجاد بهروزی، کیانوش رستمی، میثم محبی، محسن بهرام‌زاده و حامد مجیدی در تلاش است تا ۴ امتیاز فاصله خود با صدر جدول را جبران کند. هفته سوم لیگ وزنه برداری بدون حضور وزنه‌برداران ملی‌پوش برگزار می‌شود.

با تصمیم سازمان‌لیگ وزنه‌برداری و برای استراحت‌دادن به نفرات ملی‌پوشی که در رقابت‌های جهانی قزاقستان به روی تخته رفتند، رقابت‌های هفته‌سوم بدون حضور ملی‌پوشان برگزار می‌شود اما رکوردهای آنها در صورت صلاحدید مربیان باشگاهی محاسبه خواهد شد. به این ترتیب از هم اکنون باید صدرنشینی کیانوش رستمی از تیم شرکت ملی حفاری را در دسته ۸۵ کیلوگرم و بهداد سلیمی از ذوب آهن در دسته به اضافه ۱۰۵ کیلوگرم را قطعی دانست.

مجید عسکری، جابر بهروزی و کیا قدمی دیگر وزنه بردارانی هستند که احتملا رکوردهایش در هفته سوم لحاظ خواهد شد.

رده بندی کلی لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور در آستانه رقابتهای هفته سوم به شرح زیر است:

۱ - ذوب آهن اصفهان: ۱۰۸.۱۸

۲ - ملی حفاری: ۱۰۴.۸۴

۳ - نیروی زمینی: ۹۷.۷۲

۴ - عقاب نیروی هوایی: ۹۴.۴

۵ - پدافند هوایی: ۸۸.۸۴

۶ - مناطق نفت خیز جنوب: ۸۸.۰۵

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز