خبرگزاری کار ایران

واترپلوی جام باشگاه های آسیا - ایران؛

۹ تیم از ۵ کشور برای قهرمانی آسیا رقابت می کنند / نفت امیدیه وشهبازی زنجان نمایندگان ایران

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۶۰۹

استخر ۹ دی برای میزبانی این رقابت به لحاظ سخت افزاری با مشکلات عدیده ای روبرو است که در فاصله ۷ روز تا آغاز این مسابقات هنوز این مشکلات برطرف نشده است.

دهمین دوره رقابت های واترپلوی جام باشگاه های آسیا از ۲۴ آذر ماه با حضور ۹ تیم به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگارایلنا، این رقابت ها طی روزهای ۲۴ تا ۲۹ آذرماه جاری به میزبانی استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می شود. ۹ تیم از ۵ کشور آسیایی برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند که حضور افغانستان به عنوان یکی از تیم های شرکت کننده در این رقابت ها جالب توجه است.

آلماتی و آستانا(قزاقستان)، االاتحاد جده و القادسیه الخبر(عربستان سعودی)، باشگاه ورزشی القادسیه و الکویت(کویت)، شهید شهبازی زنجان و نفت امیدیه(ایران) تیم های حاضر در این دوره از مسابقات هستند.

استخر ۹ دی برای میزبانی این رقابت به لحاظ سخت افزاری با مشکلات عدیده ای روبرو است که در فاصله ۷ روز تا آغاز این مسابقات هنوز این مشکلات برطرف نشده است. این درحالی است که نصرالله سجادی حدود یک ماه پیش از این استخر بازدید کرد و در جریان مشکلات این استخر قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز