خبرگزاری کار ایران

منصوری آرانی مطرح کرد:

نمایندگانی که از فدراسیون حقوق نمی‌گیرند دوشغله محسوب نمی‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۵۶۰

نمایندگان مجلسی که ریاست‌فدراسیونی را برعهده دارند، حقوقی بابت ریاست خود در فدراسیون نمی‌گیرند این در حالی است که ممکن است سایر رؤسای فدراسیون‌ها حقوق دریافت کنند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس گفت: زمانی که فردی در یک سازمان قرار می‌گیرد و میزان حقوق وی در پایان برج مشخص است، شاغل محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا، عباسعلی منصوری آرانی با بیان اینکه در شغل محسوب‌شدن ریاست فدراسیون و یا اعضای هیأت مدیره باشگاه‌ها ابهام وجود دارد، گفت: وقتی شغل را تعریف می‌کنیم باید یک ردیف سازمانی بودجه ای و حقوقی خاص برای آن در نظر بگیریم.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: زمانی که فردی در یک سازمان قرار می گیرد و میزان حقوق وی در پایان برج مشخص است، شاغل محسوب می شود.

وی در گفتگو با خانه ملت افزود: بنابر این اگر نماینده مجلسی دو حقوق از طرف مجلس و سازمان دیگری دریافت کند، محل اشکال است و باید بررسی شود.

منصوری آرانی ادامه داد: به نظرم می آید نمایندگان مجلسی که ریاست فدراسیونی را نیز بر عهده دارند، حقوقی بابت ریاست خود در فدراسیون نمی گیرند این در حالی است که ممکن است سایر رؤسای فدراسیون ها که در جای دیگری مشغول نیستند حقوق دریافت کنند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس در پایان خاطر نشان کرد: اما باز هم باید دید فدراسیون ها در ساختار دولت و وزارت ورزش تعریف می شوند یا خیر و اگر نمایندگان از محل دیگری حقوق دریافتی نکنند، محل اشکال نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز