خبرگزاری کار ایران

شاهرخ شهنازی خبر داد:

دعوت از رئیس ISSF برای سفر به ایران / ابراز امیدواری برای میزبانی دوباره ایران

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۸۰۶

ابراز تمایل کشورهای اسلامی به افزایش مراودات ورزشی و سفر به کشورمان یک مزیت است و اگر کشورهای اسلامی ضمن حضور در رقابتهای همبستگی کشورهای اسلامی از توانایی های یکدیگر در ابعاد ورزشی استفاده کنند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: حضور در اجلاس فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی و گفت و گو با نمایندگان ورزشی کشورهای مسلمان مثمرثمر بود و از رئیس(ISSF) برای سفر به کشورمان نیز دعوت بعمل آوردیم.

به گزارش ایلنا، شاهرخ شهنازی که در اجلاس فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی در جده عربستان حضور داشت، افزود: در این اجلاس بهرام افشارزاده عضو هیات اجرایی ISSF هم حضور داشت که در جلسات با مقامات کشورهای مختلف، آنها از لغو سومین دوره مسابقات کشورهای اسلامی اظهار تاسف کرده و ابراز امیدواری کردند ایران یک مرتبه دیگر میزبان این رقابت ها شود.

وی اظهار داشت: دیدارهای سازنده ای نیز با رییس و دبیرکل ISSF داشته و بر علاقمند مندی ایران برای ارتباط با سایر ملل اسلامی تاکید کردیم و از طرف کیومرثهاشمی رییس کمیته ملی المپیک از رییس ISSF برای سفر به کشورمان دعوت کردم که وی دعوت رسمی ما را پذیرفت.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: در این اجلاس ملاقات هایی با مسوولین ورزشی کشورهای امارات متحده عربی، مصر، اندونزی، قطر، مالدیو و چند کشور دیگر داشتیم که مقرر شد از این پس کشورهای اسلامی در زمینه ورزش رایزنی و تعاملات بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

شهنازی تصریح کرد: ابراز تمایل کشورهای اسلامی به افزایش مراودات ورزشی و سفر به کشورمان یک مزیت است و اگر کشورهای اسلامی ضمن حضور در رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی از توانایی های یکدیگر در ابعاد ورزشی استفاده کنند، بدون تردید شاهد رشد ورزش قهرمانی و همگانی در میان کشورهای عضو خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز