خبرگزاری کار ایران

در پایان مجمع عمومی در جده؛

رشته‌های چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای‌اسلامی مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۶۹۰

مسابقات بوکس در بخش مردان خواهد بود و رشته زورخانه‌ای نیز به صورت نمایشی حضور خواهد داشت.

در پایان مجمع عمومی انتخابی فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی در جده عربستان، رشته‌های حاضر در چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۷ در باکو آذربایجان برگزار خواهد شد که بر این اساس، مجمع عمومی فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی در جده عربستان برگزار شد.

این رقابت‌ها طی روزهای ۱۲تا ۲۳ می ۲۰۱۷ در باکو برگزار می‌شود که رشته‌های والیبال، شنا، ژیمناستیک، هندبال، وزنه برداری، بسکتبال، جودو، تنیس روی میز، کشتی، فوتبال، تکواندو، دوومیدانی، کاراته، بوکس، تنیس و تیراندازی در این بازی ها حضور خواهند داشت که البته مسابقات بوکس در بخش مردان خواهد بود و رشته زورخانه ای نیز به صورت نمایشی حضور خواهد داشت.

در بخشی از مجمع عمومی فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی مجمع انتخابی برای انتخاب ریاست این فدراسیون برگزار شد که عبدالله بن مصاعد عبدالعزیز برای ۴ سال دیگر این ریاست فدراسیون را عهده دار شد.

شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک که در این اجلاس حضور داشت ابراز کرد: این اجلاس از روز چهارشنبه در جده عربستان آغاز و عصر روز گذشته خاتمه یافت که در ابتدا مسئولان‌کمیته برگزاری سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که در سال ۲۰۱۳ در اندونزی برگزار شد گزارشی درخصوص چگونگی برگزاری این رقابت‌ها در پالم بانگ ارائه کردند که این امر مورد تشویق و تقدیر اعضای حاضر در این اجلاس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مسئولین کشور آذربایجان میزبان چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۷ گزارش کاملی از چگونگی پیشرفت کارها و طرحهای در دست اجرا برای برگزاری هر چه بهتر این بازیها در شهر باکو ارائه دادند که مورد توجه حاضران قرار گرفت که در خاتمه تاریخ دقیق و رشته های حاضر در این بازیها هم مشخص شد.
شهنازی در ادامه خاطر نشان کرد: مقرر شد چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی طی روزهای ۱۲ الی ۲۳ می ۲۰۱۷ در باکو برگزار که رشته‌های والیبال، شنا، ژیمناستیک، هندبال، وزنه‌برداری، بسکتبال، جودو، تنیس‌روی‌میز، کشتی، فوتبال، تکواندو، دوومیدانی، کاراته، بوکس، تنیس و تیراندازی در این بازی‌ها حضور خواهند داشت که البته مسابقات‌بوکس در بخش مردان خواهد بود و رشته زورخانه‌ای نیز بصورت نمایشی در این بازی‌ها شرکت داده می‌شود که مهمان کریم‌اف مدیر اجرایی برگزاری چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای‌اسلامی بوده و حتی سایت این بازی‌ها(www. bako۲۰۱۷isg. com) نیز راه اندازی شده است.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به برگزاری مجمع انتخابی فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی تصریح کرد: در مجمع انتخابی بار دیگر پرنس عبدالله بن مصاعد عبدالعزیز برای ۴ سال دیگر ریاست فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی ISSF را برعهده گرفت که البته گفت‌وگوی سازنده‌ای با وی درخصوص تعاملات‌ورزشی هر چه بیشتر دو کشور بزرگ اسلامی داشته‌ایم.

شهنازی در خاتمه گفت: از آنجایی‌که جهان اسلام، ایران را یکی از قدرت‌های ورزشی جهان در بسیاری از زمینه‌ها می‌شناسد بر خود وظیفه می‌دانیم به دیگر برادران‌اسلامی خود در این زمینه یاری رسانیم، لذا در حاشیه این اجلاس طی گفتگویی که با نمایندگان دیگر کشورهای‌اسلامی داشته‌ایم رسما اعلام کردم ایران‌اسلامی این آمادگی را دارد در رشته‌هایی که جزو قدرت‌های جهانی محسوب می‌شود برای رشد و تعالی ورزش دیگر کشورهای‌اسلامی به تبادل تجربیات و برگزاری اردوهای مشترک و تبادل مربی و کارشناس بپردازد ودر عین حال از دانش دیگر کشورهای‌اسلامی برای رشد ورزش خود بهره ببرد که این امر با استقبال بسیاری از کشورهای‌اسلامی قرارگرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز