خبرگزاری کار ایران

با موافقت رئیس AVC؛

میزبانی ایران در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا قطعی شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۰۴۹

داورزنی طی نشست‌های جداگانه با روسای فدراسیون‌های مختلف و آری گراسا رئیس FIVB و صالح بن ناصر، رئیس AVC موافقت مجدد آنها را برای میزبانی ایران جلب کرد.

رئیس فدراسیون والیبال ایران در اجلاس سالیانه هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۵ را قطعی کرد.

به گزارش ایلنا، در حالیکه چندی پیش در کنگره جهانی FIVB میزبانی ایران در هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا و نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۵ قطعی شده بود، اما به یک‌باره میزبانی نوجوانان جهان از ایران گرفته و به آرژانتین داده شد و همچنین بنا به دلایلی نامعلوم، مسئولان کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام کردند میزبانی ایران در قهرمانی‌آسیا در سال‌آینده مجدداً در اجلاس هیات رئیسه AVC مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

از این رو محمدرضا داورزنی که از اعضای اصلی هیئت رئیسه AVC است، یک‌شنبه شب گذشته برای شرکت در جلسه سالیانه این هیئت، تهران را به مقصد بانکوک تایلند ترک کرد و دیروز در مراسم بازگشایی دفتر AVC در تایلند که با حضور رئیس فدراسیون جهانی انجام شد، طی نشست‌های جداگانه با روسای فدراسیون‌های مختلف و آری گراسا رئیس FIVB و صالح بن ناصر، رئیس AVC موافقت مجدد آنها را برای میزبانی ایران در هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا جلب کرد.

صبح امروز جلسه هیات‌رئیسه در مقر AVC در بانکوک تشکیل شد و درخصوص موضوع میزبانی ایران در این رقابت‌ها هم بحثو بررسی شد و در پایان ایران به عنوان میزبان قطعی هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا معرفی شد.

همچنین شانریت که پیش از این رئیس کمیته مسابقات AVC بو، در این جلسه به عنوان دبیر کل کنفدراسیون والیبال آسیا انتخاب و معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز