خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه عنوان کرد؛

اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان طی دو سال آینده

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۸۸۰

طبق توافقی که با پیمانکار کرده ایم آن ها موظف اند ظرف ۲۰ ماه طرح را تکمیل کنند و به ما تحویل دهند. آن چه که امروز در خصوص هزینه ها برآورد شده ۳۰ میلیارد تومان است.

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان با اشاره گذشت ۲۰ سال از آغاز طرح ساخت ورزشگاه نقش جهان اصفهان گفت: ظرف دو سال آینده این طرح را به بهره برداری خواهیم رساند.

به گزارش ایلنا، بهرام سبحانی پس ازامضای توافق نامه واگذاری ورزشگاه ۷۵ هزار نفری نقش جهان به شرکت فولاد مبارکه سپاهان افزود: نمی توان گفت که این طرح استانی است بلکه این یک سرمایه گذاری ملی و ماندگاربرای استان و کشور است که مسابقات استانی، ملی و بین المللی را می تواند میزبانی کند.

وی تصریح کرد: تقبل تکمیل فاز یک و اجرای فاز ۲ ورزشگاه نقش جهان در راستای مسئولیت های اجتماعی فولاد مبارکه است. به هرحال این شرکت ضمن این که شرکت بزرگ تولیدی است مسئولیت های اجتماعی هم دارد که باید در منطقه استقرارش انجام دهد.

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان در پایان گفت: بر اساس توافقی که با پیمانکار کرده ایم آن ها موظف اند ظرف ۲۰ ماه طرح را تکمیل کنند و به ما تحویل دهند. آن چه که امروز در خصوص هزینه ها برآورد شده ۳۰ میلیارد تومان است که باید ریز آن را با پیمانکار به توافق برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز