خبرگزاری کار ایران

شانسم به اندازه بقیه نامزدهاست؛

مشحون: مشکل بازنشستگی و سنی برای ریاست ندارم / کمیته‌تخصصی جلوی دلال‌بازی را می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۷۴۶

همانطور که پیش از این گفته بودم مشکلی از نظر بازنشستگی و سنی برای شرکت در انتخابات ندارم و با ثبت نام در انتخابات برای ریاست فدراسیون با سایر رقابت خواهم کرد.

رییس اسبق فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه مشکلی برای شرکت در انتخابات این فدراسیون ندارم، تصریح کرد: شانسم برای ریاست به اندازه سایر نامزدهاست.

محمود مشحون در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: همانطور که پیش از این هم گفته بودم مشکلی از نظر بازنشستگی و سنی برای شرکت در انتخابات ندارم و با ثبت نام در انتخابات برای ریاست فدراسیون با سایر نامزدها رقابت خواهم کرد.

وی درخصوص گرفتن مجوز از سوی کمیسیون اجتماعی هیات دولت تصریح کرد: این مجوز به درخواست وزارت ورزش گرفته می شود و این مساله به نظر وزارتخانه بستگی دارد.

مشحون در مورد سن شرکت در انتخابات و اینکه وی بالای سن ۷۰ سال است، گفت: طبق اساسنامه مشکلی از این نظر وجود ندارد و تنها نامزدها نباید کمتر از ۳۰ سال باشند.

رییس اسبق فدراسیون بسکتبال در مورد وضعیت بچروویچ سرمربی اسلوونیای تیم ملی متذکر شد: قرارداد این مربی تا پایان آبان‌ماه بود و با پایان قراردادش وی به کشورش بازگشت و در صورت نیاز باید دوباره از او برای همکاری دعوت کنیم.

مشحون در پاسخ به این سئوال که همکاری با مربیان‌خارجی نیاز به گرفتن مجوز کمیته تخصصی وزارت ورزش دارد، گفت: این اتفاق بسیار خوب است چرا که مسوولیت وزارت ورزش و فدراسیون ها را دوچندان می کند تا در انتخاب مربیان کارآمد دقت نظر بیشتری داشته باشد در واقع معتقدم با این کار مسوولیت هر دو طرف سنگین تر شده است.

وی همچنین یادآور شد: از سوی‌دیگر با تایید صلاحیت مربیان‌خارجی در کمیته‌تخصصی به نوعی جلوی دلال‌بازی در ورزش گرفته می‌شود و مربیانی که واقعا صلاحیت‌های فنی و اخلاقی لازم را دارند در فدراسیون‌ها و تیم‌های ملی بکار گرفته می‌شوند.

رییس اسبق فدراسیون بسکتبال ابراز امیدواری کرد تا هر چه سریع‌تر وضعیت سرمربی تیم ملی برای بازی‌های انتخابی المپیک ریو مشخص شود تا تیم ملی با قدرت هر چه تمام‌تر در این رقابت شرکت کنند و بتواند سهمیه آسیا را بدست آورد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تمجید اخلاق‌گرایی سرپرست جدید این فدراسیون اظهار داشت: آقای دولو به واقع صفات‌ورزشی و اخلاقی را در برخورد با بنده رعایت کردند و با نهایت احترام و بزرگواری مسوولیت‌فدراسیون را پذیرا شدند که در روزهایی که روحیه‌ورزشی و اخلاق‌مداری در ورزش‌کشور کمرنگ شده خوشحالم هنوز با وجود اینگونه افراد می‌توانیم شاهد زنده‌ماندن روحیات‌اخلاقی و پهلوانی در ورزش کشور هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز