خبرگزاری کار ایران

با رای اعتماد اعضای‌مجمع؛

کامبوزیا برای ۴ سال دیگر رئیس فدراسیون شطرنج ماند

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۵۶۶

در این مجمع که ۹ کاندیدا داشت، ۵ نفر انصراف دادند و لطفی فر غایب بود. رای گیری بین کامبوزیا، مداحی و ژافره انجام شده که ژافره هیچ رایی نیاورد و کامبوزیا ۲۷ رای و مداحی ۱۵ رای به دست آوردند.

با رای اعتماد اعضای مجمع فدراسیون شطرنج محمد جعفر کامبوزیا برای ۴ سال آینده به عنوان رئیس فدراسیون شطرنج انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج صبح امروز به ریاست نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و با رقابت ۹ کاندیدا برگزار شد. در این مجمع ۴۲ نفر از اعضا حاضر بودند که در نهایت کامبوزیا با کسب ۲۷ رای توانست به مدت چهار سال ریاست فدراسیون شطرنج را برعهده بگیرد.

در این مجمع انتخاباتی محمدجعفر کامبوزیا، پیمان صادقی، محمدرضا اسداللهی، محسن توکلیان، منوچهر ژافره، امید لطفی فر، محمد ابراهیم مداحی، مسعود نام‌وری آذر و شاهرخ نوروزی برای احراز پست ریاست کاندیدا شده بودند.

در این مجمع که ۹ کاندیدا داشت، صادقی، اسداللهی، توکلیان، نام وری و نوروزی انصراف دادند. لطفی فر غایب بود. رای گیری بین کامبوزیا، مداحی و ژافره انجام شده که ژافره هیچ رایی نیاورد و کامبوزیا ۲۷ رای و مداحی ۱۵ رای به دست آوردند.

ثبت نام ازکاندیدهای انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج در فروردین ماه امسال برگزار شد و قرار بود با پایان یافتن دوره چهارساله ریاست محمد جعفرکامبوزیا بر فدراسیون شطرنج درخردادماه امسال، انتخابات در همان ماه برگزار شود.

اما این انتخابات امروز در حالی برگزار شد که بیش از ۶ ماه از زمان ثبت نام نامزدها برای ریاست این فدراسیون گذشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز