خبرگزاری کار ایران

در دیدار با طلوع‌کیان؛

صالحی: ترویج فرهنگ پهلوانی نیاز جامعه مدرن امروز است

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۳۷۰

در این دیدار طلوع کیان ضمن تقدیر از احداثزورخانه در نیروگاه اتمی بوشهر و تقدیم نماد ورزش پهلوانی به صالحی، خواستار راه اندازی ورزش زورخانه ای در دیگر زیر مجموعه های سازمان انرژی اتمی شد.

به منظور تقدیر از توجه به مضامین و ارزش های معنوی و به پاس احداثزورخانه در نیروگاه اتمی بوشهر، رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای به دیدار صالحی(معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی) رفت.

به گزارش ایلنا، در این دیدار طلوع‌کیان ضمن تقدیر از احداثزورخانه در نیروگاه اتمی بوشهر و تقدیم نماد ورزش پهلوانی به صالحی، خواستار راه اندازی ورزش زورخانه ای و ترویج فرهنگ جوانمردی در دیگر زیر مجموعه‌های سازمان انرژی اتمی شد.

رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای خاطر نشان کرد: در زورخانه نیروگاه اتمی بوشهر همواره با ذکر صلوات از شهدای دانشمند هسته ای یاد می شود و راه اندازی این ورزش با مضامین معنوی در سایت های هسته ای می تواند روحیه تداوم راه شهدا را در دیگران تقویت کند.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی ابتدا از ضرب حماسی و اشعار تربیتی مرشدان به عنوان یک حس نوستالژیک یاد کرد که هنوز هم می تواند حس خوبی را منتقل کند.

در ادامه، صالحی نیز با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ پهلوانی نیاز جامعه مدرن امروز است، از پیشنهاد رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای استقبال کرد و راه اندازی این ورزش اصیل ایرانی را به واسطه توسعه اخلاق مداری و آموزه های اسلامی در سایت های هسته ای مورد تاکید قرار داد.

وزیر سابق امور خارجه از ضرورت ترویج فرهنگ پهلوانی در رشته های دیگر ورزشی با کمک متخصصین آن رشته ها سخن گفت و اظهار داشت: خیلی امیدوارم که بتوانید آینده بهتری را برای ورزش پهلوانی و وضعیت فرهنگی ورزش های دیگر رقم بزنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز