خبرگزاری کار ایران

در مکزیک به‌دنبال ۱۰۰ امتیاز هستم؛

مردانی: مسابقات سختی پیش‌روی ما است / برای‌من فرقی نمی‌کند با چه تکواندوکاری مسابقه دهم

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۳۴۳

رقابت‌های فینال گرندپریکس در سال ۲۰۱۴ از ۱۲ تا ۱۳ آذرماه به میزبانی کوئرتاروی مکزیک برگزار و ۸ تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

نایب قهرمان تکواندوی جهان گفت: قطعا رقابت‌های سختی را در فینال گرندپریکس و جام‌جهانی خواهیم داشت، اما من به دنبال تمام امتیازات این ۲ رویداد هستم و با تمام‌قوا در این مسابقات شرکت می‌کنم.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های فینال گرندپریکس در سال ۲۰۱۴ از ۱۲ تا ۱۳ آذرماه به میزبانی کوئرتاروی مکزیک برگزار و ۸ تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۷ + کیلوگرم کشورمان پس از کسب مدال نقره جهانی در سال ۲۰۱۳ همواره یکی از بهترین‌ سنگین وزنان جهان بوده است. در ۳ سابقه حضورش در مسابقات گرندپریکس ۲۰۱۴ موفق به کسب ۲ مدال برنز شد و حالا پس از کسب امتیازهای لازم بعنوان یکی از ۸ تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک، جواز حضور در این مسابقات را بدست آورده است.

وی درخصوص حضور در این رقابت‌ها گفت: قطعا مسابقات سختی پیش‌روی ما است، چراکه ۸ تکواندوکار برتر رنکینگ برای ۸۰ امتیاز این رقابت‌ها به شیاپ‌چانگ می‌آیند. از طرفی من در رقابت‌های جام‌جهانی که ۲۰ امتیاز دارد در کنار تیم هستم و می‌خواهم در مجموع ۱۰۰ امتیاز را در این رویداد بدست آورم.

نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۳ درخصوص حریفانش در این رقابت‌ها تصریح کرد: با اکثر این تکواندوکاران مبارزه کرده‌ام در وزن من فرانسه، کره‌جنوبی، ازبکستان، آلمان، انگلیس، ایتالیا و امریکا حضور دارند که با تمام این نفرات مبارزه کرده‌ام و شناخت‌کافی دارم، با توجه به قرعه احتمالا در مبارزه‌اول با نماینده‌ازبکستان رقابت خواهم کرد که البته برای من فرقی نمی‌کند با چه نفری مسابقه دهم چراکه به دنبال بهترین نتیجه هستم.

مردانی اینطور ادامه داد: حضور در گرندپریکس‌ها به تجربیات ما کمک بسیاری کرده و باعث‌شده تا تمام‌حریفان از هم شناخت خوبی داشته باشند. البته معتقدم آخر راه اهمیت دارد چراکه مهم، کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ و بدست آوردن خوشرنگ‌ترین مدال این رویداد است.

تکواندوکار وزن ۸۷ + کیلوگرم کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: خدا را شکر شرایط بسیار خوبی دارم و با تمام‌توان به این مسابقات می‌روم. ضمن‌اینکه تیم ما برای حضور در رقابت‌های جام‌جهانی بسیار همدل است و در آن رویداد نیز به دنبال خوش‌رنگترین مدال هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز