خبرگزاری کار ایران

داوران نگذاشتند در پوکت طلا بگیریم؛

خوش‌بین: نتایج بهتری نسبت به دوره قبل می‌گیریم / برنز امیرخانی ارزش طلا دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۷۸۹

حدود یک‌دهه است ۲۰۰ کمربند سیاه‌ جوجیتسو که اهل‌برزیل هستند به همراه خانواده‌هایشان در امارات زندگی می‌کنند و هزینه اقامت آنها در امارات را نیز امیر ابوظبی تقبل می‌کند.

سرمربی تیم‌ملی جوجیتسوی‌ایران گفت: سیستم داوری جوجیتسوی‌جهان در دست برزیلی‌هاست و آنها هم کارمندان فدراسیون‌امارات هستند، به همین دلیل نتوانستیم در بازی‌های ساحلی آسیا طلا بگیریم.

سید امیر خوش‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص حضور تیم ملی جوجیتسو در مسابقات‌جهانی فرانسه اظهار داشت: ما روز چهارشنبه هفته‌جاری(۴ آذرماه) راهی فرانسه خواهیم شد تا در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت کنیم. شرایط بچه‌ها خوب است و به همین جهت، تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست تا نسبت به دوره‌گذشته نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی جوجیتسو در ادامه به بازی‌های ساحلی آسیا در پوکت‌تایلند اشاره کرد و یادآور شد: سیستم داوری جوجیتسو در کل جهان از جمله‌آسیا، در دست برزیلی‌هاست و آنها هم کارمندان فدراسیون جوجیتسوی امارات هستند. به همین جهت، ناداوری‌ها اجازه نداد تیم کشورمان در بازی‌های ساحلی آسیا، مدال‌طلا کسب کند.

وی ادامه داد: حدود یک‌دهه است ۲۰۰ کمربند سیاه جوجیتسو که اهل‌برزیل هستند به همراه خانواده‌هایشان در امارات زندگی می‌کنند و هزینه اقامت آنها در امارات را نیز امیر ابوظبی تقبل می‌کند.

خوش‌بین در مورد کسب مدال‌برنز وزن‌آزاد رقابت‌های جوجیتسوی بازی‌های‌ساحلی آسیا توسط ایرج امیرخانی گفت: امیرخانی در شرایطی در وزن‌آزاد شرکت کرد که تنها ۹۰ کیلو وزن داشت، اما حریفان او بالای ۱۰۰ کیلو وزن داشتند. به همین منظور مدال‌برنز او برای ما ارزش‌طلا دارد، ضمن اینکه مدال او را شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا داد که این نشان‌دهنده اهمیت این مدال برای مسئولان ورزش آسیاست.

سرمربی تیم ملی جوجیتسو در پایان خاطرنشان کرد: نتایج ملی‌پوشان ما در بازی‌های ساحلی آسیا در شرایطی حاصل شد که ورزشکاران سایر کشورها از جمله امارات، در هر ماه در تورنمنت‌های مختلف از جمله رقابت‌های حرفه‌ای شرکت می‌کنند، اما در تیم ما ۲ تا از بچه‌ها، دومین تورنمنت بین‌المللی خود را تجربه می‌کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز