خبرگزاری کار ایران

درپی موفقیت‌های کاروان‌ساحلی‌ایران؛

هاشمی از دولت، مجلس، جامعه‌ورزش و اصحاب‌رسانه تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۷۱۸

از دولت محترم که با حمایت های بی دریغ خود راه رسیدن به موفقیت های مستدام را هموار کردند و بی شک اگر نبود نگاه دلسوزانه برادر عزیزم گودرزی و همکاران ایشان رسیدن به این جایگاه امری سخت و دشوار بود.

در پی موفقیت کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در چهارمین دوره بازیهای آسیایی ساحلی، رئیس کمیته ملی المپیک از مردم، دولت، مجلس، وزارت ورزش و جوانان، روسای فدراسیون ها و اصحاب رسانه و همه عزیزانی که در این موفقیت کم نظیر برای ملت بزرگ ایران اسلامی نقش داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در م تن تقدیر و تشکر خود از مسئولین، جامعه ورزش و اصحاب رسانه آورده است:
مردم عزیز، شایسته و دلاور ایران اسلامی
بار دیگر و به بهانه کسب موفقیت در آوردگاهی بین المللی عطر خوش دعای خیرتان بدرقه راه دلاور مردان این مرز و بوم شد تا کاروان ورزشی اعزامی به چهارمین دوره بازی های آسیایی ساحلی ۲۰۱۴ با کسب مدال ۳۱ طلا، نقره و برنز برگ زرین دیگری بر انبوه افتخارات کشور در عرصه بین المللی بیفزاید و یقینا این مهم حاصل نمی شد جز با نگاه صمیمی و دلسوزانه شما علاقه مندان به میهن اسلامی مان ایران عزیز.

بر خود فرض می دانم در آستانه شروع دوباره و تلاشی دیگر برای تداوم این افتخار آفرینی ها در پنجمین دوره این بازی ها و دیگر رقابت های پیش رو بخصوص المپیک ریو، مراتب سپاس و تشکر ویژه خود و همکارانم در هیات اجرایی را از ورزشکاران غیرتمند، مربیان پر تلاش و مدیران دلسوز تیم های اعزامی به این دوره از رقابت ها و جامعه ورزش اعلام دارم.

از دولت محترم و در راس آن ریاست محترم جمهور جناب دکتر روحانی ممنون و قدردانیم که با حمایت های بی دریغ خود راه رسیدن به موفقیت های مستدام را هموار کردند و بی شک اگر نبود نگاه دلسوزانه برادر عزیزم محمود گودرزی و همکاران ایشان در وزارت ورزش و جوانان رسیدن به این جایگاه امری سخت و دشوار بود.

از نگاه همراه با شناخت و آگاهی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان خانه ملت که با تلاش و حمایت های خود آرامش دو چندان به ورزشکاران کشورمان دادند و از اعضای محترم هیات اجرایی و مدیران زحمتکش فدراسیون ها و از رسانه های همیشه همراه که با نقدهای دلسوزانه و حمایت های کم نظیرشان نقشی پر رنگ در این تاریخ نگاری به یادمادنی ایفا کردندقدردانی می نمایم.

امید که مسیر رو به رشد ورزش کشورمان با دعای خیر شما مردم عزیز و تلاش بی وقفه خادمان شما در کمیته ملی المپیک همچنان ادامه یابد و این بار در آوردگاهی به نام المپیک ۲۰۱۶ ریو بار دیگر شاهد شوق میلیونها ایرانی از اهتزاز پرچم مقدس کشورمان باشیم. انشالله
ایام عزت تان مستدام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز