خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌ساحلی‌آسیا - تایلند؛

برتری ساحلی‌بازان واترپلو در نخستین گام / فردا مصاف با اندونزی

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۹۴۸

مردان واترپلوئیست ساحلی ایران در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت های واترپلو بازی های آسیایی ساحلی تایلند، با حساب ۱۹ بر ۶ هنگ کنگ را مغلوب کردند.

مردان واترپلوئیست ساحلی‌ایران در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های واترپلوی بازی‌های آسیایی ساحلی تایلند، با حساب ۱۹ بر ۶ هنگ‌کنگ را مغلوب کردند.

به گزارش ایلنا، تیم واترپلوی ساحلی ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات واترپلوی بازی‌های ساحلی آسیا که به میزبانی تایلند جریان دارد، امروز سه‌شنبه مقابل هنگ‌کنگ به آب زد که این دیدار را با حساب ۱۹ بر ۶ به سود خود به پایان رساند تا گام نخست را مقتدرانه بردارد.

در این دیدار تیم هنگ‌کنگ نخستین گل را به ثمر رساند، اما ملی پوشان ایران به سرعت بازی هجومی خود را آغاز کردند و با به ثمر رساندن ۵ گل متوالی اختلاف مناسبی با حریف ایجاد کردند و تا پایان کار اختلاف منطقی خود را با حریف حفظ کردند و نخستین پیروزی خود را جشن گرفتند.

ملی پوشان ایران فردا چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰(به وقت تهران) در دومین دیدار خود به مصاف اندونزی می روند.

این رقابت‌ها با حضور ۶ تیم هنک‌کنگ، اندونزی، قزاقستان، تایلند، کویت و ایران برگزار می‌شود و با توجه به تیم‌های شرکت کننده، تیم واترپلوی ساحلی کشورمان یکی از شانس‌های کسب مدالدر این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز