خبرگزاری کار ایران

با رای اعتماد اعضای مجمع؛

شایسته برای ۴ سال آینده رئیس فدراسیون تنیس باقی ماند

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۷۱۴

انتخابات فدراسیون تنیس امروز(دوشنبه) در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد و طی آن مجید شایسته به عنوان یازدهمین رییس این فدراسیون انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس صبح امروز(دوشنبه) در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد و طی آن مجید شایسته به عنوان یازدهمین رییس این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، در این انتخابات از بین نامزدهای ریاست فدراسیون رستمی، پورسعید، عسگری پولادی و قلم‌سیاه انصراف دادند تا انتخابات با حضور جمشیدی، شایسته، طاهری، اسماعیلی، طباطبایی و بابایی برگزار شود و جمشیدی ۱۸ رای و شایسته ۱۷ رای از ۳۸ رای را کسب کردند تا انتخابات به دور دوم کشیده شود.

در دور دوم شایسته ۱۹ و جمشیدی ۱۷ رای کسب کردند تا بار دیگر شایسته به عنوان رئیس فدراسیون تنیس انتخاب شود.

شایسته در مجمع امروز و در دور دوم با کسب ۱۹ رای در مقابل ۱۷ رای جمشیدی بار دیگر و برای دومین بار پیاپی رییس شد.

مجید شایسته(رییس سابق فدراسیون)، محمد جمشیدی(نایب رییس فدراسیون)، علی قلم سیاه(رییس اسبق فدراسیون قایقرانی)، سید حسن طباطبایی(سرپرست مجموعه ورزشی شهید کشوری)، کوروش فولادی، دامون طاهری، اسماعیلی(عضو هیات علمی دانشگاه)، مهرشاد پور سعید(رییس سابق کمیته پزشکی فدراسیون تنیس)، غلامحسین عسگری(رییس سابق فدراسیون شمشیربازی)، علیرضا بابایی(مدیر اسبق روابط عمومی فدراسیون تنیس) و علی محمد رستمی نامزدهای ریاست فدراسیون تنیس بودند.

فدراسیون تنیس در عمر ۴۶ ساله خود ۱۰ رییس فدراسیون به نام های مهدی حاجبی، عاشور عابدیان، اسدالله علم، مجید خطیبی، غلامحسین نوریان، گلشن شیرازی، لنکرانی، عباس خزایی، علیرضا خروشی و مجید شایسته را داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز