خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های‌ ما روی نوجوانان و جوانان متمرکز است؛

میراسماعیلی: جودو مربی خارجی می‌خواهد، اما تیم‌ملی نمی‌تواند معطل بماند

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۴۸۳

پروسه حضور مربی خوب خارجی در تیم ملی کشورمان، زمان‌بر است. با این حال، اگر در این خصوص به نتیجه نرسیم، نمی‌توانیم تیم ملی را معطل نگه داریم…

نایب رئیس‌فدراسیون‌جودو گفت: برای جذب مربی خارجی برای تیم ملی بزرگسالان از فدراسیون‌جهانی خواسته‌ایم تا مربی رزومه‌دار به ما معرفی کنند.

آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص وضعیت تیم ملی جودوی بزرگسالان کشورمان خاطرنشان کرد: بنده قبلا هم گفته‌ام که فعلا تمامی برنامه‌های ما بر روی تیم‌های نوجوانان و جوانان متمرکز است. با این حال، این بدان معنا نیست که تیم بزرگسالان را به حال خود رها کنیم.

وی افزود: از بین تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون، احسان بهرامیان و سعید ملایی در حال حاضر با تیم جوانان تمرین می‌کنند. سایر نفرات نیز به صورت شخصی به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

مدیر تیم‌های ملی جودو در ادامه به حضور مجدد امیر قاسمی‌نژاد در تیم‌ملی اشاره کرد و ادامه داد: قاسمی‌نژاد بعد از بازی‌های آسیایی اینچئون از خداحافظی خود از تیم ملی خبر داد، اما وی در تصمیم‌اش تجدیدنظر کرده و حتی در قرار است در مسابقات جایزه بزرگ نیروی‌انتظامی در هفته جاری نیز شرکت کند.

میراسماعیلی در مورد استخدام مربی خارجی برای تیم ملی بزرگسالان اظهار داشت: ما با فدراسیون‌جهانی مکاتباتی داشتیم و از آنها خواستیم مربی رزومه‌دار به ما معرفی کنند.

وی یادآور شد: پروسه حضور مربی خوب خارجی در تیم ملی کشورمان، زمان‌بر است. با این حال، اگر در این خصوص به نتیجه نرسیم، نمی‌توانیم تیم ملی را معطل نگه داریم، چراکه اردیبهشت سال‌آینده، مسابقات‌آسیایی کویت را در پیش داریم.

نایب رئیس فدراسیون جودو در ادامه، به برگزاری رقابت‌های جایزه‌بزرگ‌تهران در هفته‌جاری اشاره کرد و گفت: بعد از برگزاری موفق اولین دوره این مسابقات در یزد، قرار شده دومین دوره رقابت‌های جایزه‌بزرگ این بار در تهران و با همکاری نیروی‌انتظامی برگزار شود. این مسابقات به صورت آزاد بوده که در پایان به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

مدیر تیم‌های ملی جودو در پایان، درباره لیگ جودو نیز تصریح کرد: من خودم همواره در این سال‌ها، منتقد لیگ‌جودو بوده‌ام. چون معتقدم این مسابقات باید خروجی خوبی برای جودوی کشور و همچنین تیم‌های ملی داشته باشد. از این رو، از امسال شروط جدیدی را مقرر کرده‌ایم. از جمله اینکه کف‌قرارداد مشخص کرده‌ایم. همچنین برخلاف سال‌های‌گذشته، تمامی تیم‌ها باید یک هفته‌مانده به آغاز بازی‌ها، ثبت‌نام کنند و البته بخشی از مبلغ قراردادهای جودوکاران را هم بپردازند تا به این ترتیب و در یکی - دو روز مانده به شروع لیگ، برخی تیم‌ها انصراف ندهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز