خبرگزاری کار ایران

می خواهم در قطر رکورد بزنم؛

قندچی: باید از تک تک فرصت ها بهره ببریم / می خواهم سهمیه المپیک بگیرم

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۲۶۸

امسال برای شنای ایران خیلی خوب بود. شنای ایران در مقایسه با سال های قبل پیشرفت زیادی کرده است. امسال رکوردهای زیادی در شنا شکسته شد. اگر به همین روال ادامه دهیم در آینده خبرهای خوبی از شنا شنیده می شود.

شناگر تیم ملی ایران گفت: نباید برای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ حتی یک ثانیه را هم از دست داد تا بتوانیم در بازی های آسیایی اندونزی خودمان را به سطح اول آسیا برسانیم.

به گزارش ایلنا سروش قندچی شناگر تیم ملی ایران اظهار داشت: پس از مسابقات انتخابی تیم ملی که در مشهد برگزار شد، کادر فنی سه شناگر را برای مسابقات قطر انتخاب کردند. در حال حاضر زیر نظر خشایار حضرتی مربی تیم ملی خودمان را برای این مسابقات آماده می کنیم. تمام تلاش خودم را می کنم تا در مسابقات قطر رکورد بزنم ولی در ورزش نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. زیرا در هنگام مسابقه ممکن است هر اتقاقی بیفتد و ورزشکار به هدف خود نرسد. اگر مشکل خاصی پیش نیاید می خواهم رکورد ماده های ۵۰ متر، ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر کرال پشت را بزنم.

قندچی اضافه کرد: مسابقات مسافت کوتاه مشهد اگر چه در سطح داخلی برگزار می شد ولی از اهمیت خاصی برخوردار بود. رقابت ها خیلی نزدیک بود و همه شناگران برای انتخاب شدن در تیم ملی با آمادگی کاملی وارد مسابقات شده بودند. به خصوص در رشته کرال پشت که شناگران خیلی خوبی شرکت کرده بودند.

وی اظهار داشت: شنا یک ورزش دیر بازده است بنابر این برای رسیدن به سطح اول آسیا و حتی جهان به یک پروسه بلند مدت و با برنامه جامعی نیاز داریم. ما باید تلاش کنیم تا در بازی های آسیایی دوره بعدی خودمان را به سطح کشورهای اول نزدیک کنیم.

قندچی درباره پیشنهاد برای بهتر شدن شرایط شنا گفت: از همین الان نباید برای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ حتی یک ثانیه هم از دست داد. صدم ثانیه در شنا خیلی مهم است. باید از همین الان به فکر اردو و بازی های تدارکاتی و مسابقات بیشتری باشیم تا نتیجه آن را در چهار سال بعد ببینیم.

وی افزود: امسال برای شنا ایران خیلی خوب بود. شنای ایران در مقایسه با سال های قبل پیشرفت زیادی کرده است. امسال رکوردهای زیادی در شنا شکسته شد. اگر به همین روال ادامه دهیم در آینده خبرهای خوبی از شنا شنیده می شود.

قندچی در پایان گفت: بزرگترین هدف هر ورزشکاری این است که سهمیه المپیک بگیرد و در المپیک مسابقه دهد. من هم تمام تلاش خود را می کنم تا سهمیه المپیک را بگیرم. از پدرم تشکر می کنم که همیشه از من حمایت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز