خبرگزاری کار ایران

سفارت لهستان ویزا نداد؛

کاتای تیمی ایران رقابت های جهانی آلمان را از دست داد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۳۷۶

تیم ۴ نفره کاتای تیمی کشورمان که برای سهولت بیشتر در صدور ویزای خود ویزای توریستی را تقاضا کرده بودند با عدم همکاری سفارت لهستان روبرو شدند و رقابت های جهانی آلمان را از دست دادند.

تیم ملی کاتای تیمی مردان ایران، به دلیل صادر نشدن ویزا از سوی سفارت لهستان، فرصت حضور در مسابقات جهانی آلمان را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیست و دومین دوره رقابت های کاراته قهرمانی جهان، در حالی از امروز در شهر برمن آلمان آغاز شده که تیم کاتای تیمی مردان کشورمان، به علت صادر نشدن ویزا از سوی سفارت لهستان، از حضور در این رقابت ها بازماند.

پس از کارشکنی های سفارت آلمان در عدم صدور ویزای تیم های ملی زنان و مردان کشورمان که البته در آخرین دقایق و با رایزنی وزارت امور خارجه همراه شد، حالا نوبت به سفارت لهستان رسید که ویزای اعضای تیم ملی کاتای تیمی ایران را صادر نکند.

نفرات این تیم از طریق سفارت لهستان تقاضای ویزا کردند تا از طریق این کشور وارد آلمان شوند.

تیم ۴ نفره کاتای تیمی کشورمان که برای سهولت بیشتر در صدور ویزای خود ویزای توریستی را تقاضا کرده بودند، سرانجام با عدم همکاری سفارت لهستان روبرو شدند و به این ترتیب، فرصت شرکت در رقابت های کاتای تیمی مسابقات جهانی آلمان که از فردا(پنجشنبه) آغاز می شود را از دست دادند.

گفتنی است تیم کاتای تیمی ایران متشکل از: احد شاهین، فرزاد محمد خانلو و آرمین روشنی به مربیگری سعید نیکوخصلت بودند که موفق به سفر به آلمان و حضور در رقابت های قهرمانی جهان در شهر برمن نشدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز