خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر ورزش؛

سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۳۳۵

شعبانی بهار ضمن تقدیر از محمد مجد آرا رییس سابق فدراسیون ورزش های همگانی، حجت اله دارابی را به عنوان سرپرست جدید تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون معرفی کرد.

سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی امروز(چهارشنبه) با حضور غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش های همگانی وزیر ورزش وجوانان در این فدراسیون معرفی شد.

به گزارش ایلنا، شعبانی بهار ضمن تقدیر از محمد مجد آرا رییس سابق فدراسیون ورزش های همگانی، حجت اله دارابی را به عنوان سرپرست جدید تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون معرفی کرد.

وی افزود: اعتقاد وزیر ورزش و جوانان و من این است که فدراسیون ورزش همگانی یک نهاد معین برای موفقیت سایر فدراسیون ها و ورزش ها است، زیرا توسعه و گسترش ورزش در سطح جامعه می تواند زمینه سازی ورزش حرفه ای و قهرمانی شود.

معاون توسعه ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزیر ورزش نگاه جدی به توسعه پایدار دارد و برای نخستین بار اعتباری معادل هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فدراسیون ورزش های همگانی اختصاص یافته است که تا به امروز حدود نیمی از این اعتبار دریافت شده است.

شعبانی بهار افزود: توسعه ورزش همگانی باید در کشور نهادینه شود و امروز این بخش ورزش باید سایر اقشار مرجع چون روحانیون، اساتید دانشگاه، هنرمندان و دیگر گروه های موثر ارتباط برقرار کند تا این بخش به صورت یک فرهنگ در جامعه درآید.

وی سرپرست جدید فدراسیون ورزش های همگانی را از ورزشکاران دانشگاهی عنوان کرد و گفت: انتخاب وی با رعایت بی طرفی در انتخابات آینده است و خوشبختانه ثبت نام برای ریاست فدراسیون صورت گرفته و انتخابات نیز به زودی برگزار می شود.

به گفته شعبانی بهار حجت اله دارابی دکترای مدیریت و برنامه ریزی ورزش دارد، معاون دانشجویی دانشگاه بوده و هم اکنون عضو هیات علمی دانشگاه هنر است.

مجد آرا نیز در این مراسم از انتخاب فردی متخصص و دانشگاهی برای سرپرستی این فدراسیون تقدیر کرد و گفت: برای توسعه ورزش همگانی به بیشتر استان ها و شهرستان های کشور سفر کرده ام و خوشحال از اینکه می بینم امروز ورزش همگانی دغدغه همه مسئولان شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز