خبرگزاری کار ایران

سجادی خبر داد؛

دوشنبه اعلام نتایج عملکرد۲۱ فدراسیون در اینچئون / هفته آینده ثبت نام از نامزدهای بسکتبال

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۲۵۱

روز دوشنبه ۱۹ آبان با حضور وزیر محترم ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک در جلسه ای با حضور روسای فدراسیون های ورزشی حاضر در بازی های آسیایی نتیجه ارزیابی ها اعلام می شود.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته آینده انتخابات ریاست فدراسیون انجمن های ورزشی و تنیس برگزار می شود، گفت: زمان ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون بسکتبال هم در این هفته اعلام می شود.

به گزارش ایلنا، سید نصرالله سجادی روز چهارشنبه با مطلوب خواندن روند برگزاری انتخابات فدراسیون ها در این دوره گفت: طبق برنامه اعلام شده شنبه هفته آینده انتخابات ریاست فدراسیون انجمن های ورزشی و روز دوشنبه هم انتخابات فدراسیون تنیس برگزار می شود.

سجادی اضافه کرد: برنامه ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون بسکتبال هم هفته آینده اعلام می شود.

به گفته وی برگزاری نشست روسای فدراسیون ها با وزیر ورزش و جوانان یکی دیگر از برنامه های معاونت ورزش قهرمانی در هفته آینده است.

سجادی گفت: روز دوشنبه ۱۹ آبان با حضور وزیر محترم ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک در جلسه ای با حضور روسای فدراسیونهای ورزشی حاضر در بازی های آسیایی نتیجه ارزیابی ها اعلام می شود.

معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان افزود: ارزیابی هجده فدراسیون حاضر دربازی های آسیایی اینچئون تمام شده است و سه فدراسیون دیگر از جمله والیبال امروز مورد ارزیابی قرار می گیرند.

سجادی افزود: نحوه ارزیابی از فدراسیون ها مفصل و دقیق است و به زودی در مورد آنها اطلاع رسانی می کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد جشن تجلیل از قهرمانان بازی های آسیایی و پاراآسیایی گفت: قبلا هم اعلام شده بعد از ایام عزای حسینی در مراسمی با شکوه از قهرمانان شایسته ایران تجلیل خواهد شد.

سجادی درباره شایعه تغییر برخی از روسای فدراسیون های ورزشی گفت: چنین مسائلی الان مطرح نیست و ارزیابی معاونت قهرمانی به معنای آگاه کردن روسای فدراسیون ها از عملکرد آنهاست و از طرفی وزارت هم برابر وظایف قانونی خود محق است در مورد فدراسیون های تابعه نظارت دقیق داشته باشد و آنها نیز پاسخگوی نتایج شان در برابر افکار عمومی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز