خبرگزاری کار ایران

رکوردگیری قبل از اینچئون باعثمصدومیتم شد؛

مولایی: ۱۲۸ هزار تومان پول MRI مرا هم نمی دهند / در جهانی هم شانس مدال نداریم!

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۹۰۹

پیش از بازی های آسیایی و به خاطر رکوردگیری، مصدوم شدم. اما فدراسیون این را قبول ندارد. در حالی که من در اردوی تیم ملی آسیب دیدم نه در خانه ام!

دارنده مدال نقره مسابقات وزنه برداری جهان در سال ۲۰۱۳ گفت: برای عمل جراحی پایم، حدود ۱۱ میلیون تومان خرج کردم، اما مسئولان فدراسیون می گویند این پول را به من نمی دهند.

بهادر مولایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در این باره خاطر نشان کرد: مخارج عمل جراحی پایم، ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شد که این هزینه تنها برای یک شب بستری در بیمارستان است. پیش از این عمل، با دکتر پورکاظمی رئیس فدراسیون پزشکی – ورزشی صحبت کردم که ایشان قول داد ۳ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان از این مبلغ را تقبل کند که البته وی چند روز قبل از ریاست فدراسیون برکنار شد.

وی افزود: بعد از این ماجرا، چند بار با مسئولان فدراسیون تماس گرفتم و مشکلاتم را به آنها گفتم. اما آنها می گویند این پول را نمی دهند. آنها حتی ۱۲۸ هزار تومان پول MRI مرا هم نمی دهند و آن را وظیفه فدراسیون پزشکی – ورزشی می دانند. در حالی که این مشکل مرا فدراسیون وزنه برداری باید حل کند نه فدراسیون پزشکی – ورزشی.

قهرمان جوانان جهان در سال ۲۰۱۱، با بیان این که مصدومیت وی به دلیل رکوردگیری بی دلیل قبل از بازی های آسیایی اینچئون به وجود آمد، اظهار داشت: پیش از بازی های آسیایی و به خاطر رکوردگیری، مصدوم شدم. اما فدراسیون این را قبول ندارد. در حالی که من در اردوی تیم ملی آسیب دیدم نه در خانه ام!

مولایی با اشاره به این که رئیس کمیته ملی المپیک قول داده مشکل مرا پیگیری و حل کند، گفت: آقای هاشمی با من تماس گرفت و گفت که مشکل مرا حل خواهد کرد.

نفر دوم وزنه برداری دنیا در سال ۲۰۱۳ در پایان، در خصوص پیش بینی نتایج تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی قزاقستان یادآور شد: امیدوارم بچه ها موفق باشند، اما به نظرم، تیم ملی شانس زیادی برای مدال آوری ندارد و فکر نمی کنم مدال هایی را که برای خود پیش بینی می کنند، به آنها برسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز