خبرگزاری کار ایران

نرفتن به اینچئون انگیزه‌ها را کشت؛

خانبانان: می‌خواهیم دوباره واترپلو را احیا کنیم / قزاقستان حریف اصلی ماست

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۶۰۶

نتیجه تیم واترپلو ساحلی و تیم واترپلوی جوانان می تواند برای واترپلو ایران موثر باشد. موفقیت این دو تیم باعثمی شود اخبار خوبی از واترپلو در جامعه پخش شود و واترپلو دوباره احیا شود.

بازیکن تیم واترپلو ساحلی ایران در آستانه اعزام به بازی های آسیایی تایلند گفت: نتیجه خوبی که در مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا می گیریم، می تواند جواب خیلی از کسانی را که واترپلو را به بازی های آسیایی نفرستادند، بدهد.

به گزارش ایلنا، حامد ملک خانبانان بازیکن تیم واترپلو ساحلی ایران اظهار داشت: در حال حاضر تمرینات فشرده‌ای را زیر نظر رضا جعفری انجام می‌دهیم. بازیکنانی که در اردو هستند در آمادگی کاملی به سر می‌برند، چون در باشگاه ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند. در کل از نظر بدنی در وضعیت خیلی خوبی هستیم. یک اردوی تمرینی در کیش داریم که می توانیم به خوبی با وضعیت ساحل آشنایی پیدا کنیم.

ملی پوش تیم واترپلو ساحلی ایران بیان کرد: بعد از نرفتن به بازی های آسیایی همه بازیکنان ناراحت شدند و انگیزه لازم را از دست دادند. با صحبت های مربیان تیم ملی دوباره انگیره بازیکنان بالا رفته است. همه بازیکنان برای کسب بهترین نتیجه تلاش می کنند. نتیجه خوبی که در مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا می گیریم، می تواند جواب خیلی از کسانی را که واترپلو را به بازی های آسیایی نفرستادند، بدهد. تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

حامد ملک خانبانان عنوان کرد: واترپلوی ساحلی از نظر تعداد بازیکن، زمین مسابقه، تعداد خطاها، زمان بازی و حتی طول دروازه با واترپلوی عادی تفاوت دارد. چون در واترپلوی ساحلی سرعت بازی بالاست در نتیجه گل های بیشتری رد و بدل می شود.

وی درباره کادر فنی تیم ملی واترپلو ساحلی گفت: کادر فنی خوبی داریم. اکثر بازیکنان حداقل یک دوره با رضا جعفری فعالیت داشته اند. امیدوارم با همین کادر فنی خوش بدرخشیم. مسلما نتیجه تیم واترپلو ساحلی و تیم واترپلوی جوانان می تواند برای واترپلو ایران موثر باشد. موفقیت این دو تیم باعثمی شود اخبار خوبی از واترپلو در جامعه پخش شود و واترپلو دوباره به جامعه برگردد.

ملی پوش واترپلوی ساحلی ایران در پایان گفت: حریفان ما تایلند، قزاقستان، کویت و چند تیم دیگر هستند. قزاقستان قهرمان آسیا است و واترپلو آن خیلی پیشرفت کرده است و یکی از سخت ترین حریفان تیم ملی واترپلو ایران است.

مسابقات واترپلوی بازی های آسیایی تایلند اواخر آبان ماه جاری به میزبانی شهر پوکت تایلند برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز