خبرگزاری کار ایران

برای حضور در رقابت‌های جهانی آلماتی؛

ترکیب نهایی تیم ملی وزنه‌برداری شنبه مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۵۰۵

کادر فنی تیم ملی وزنه برداری پس از تمرینات روز شنبه در نشستی مشترک با رییس فدراسیون وزنه برداری درباره ترکیب نهایی تیم ملی تصمیم گیری می کنند.

ترکیب نهایی تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در هشتاد و یکمین دوره رقابت های قهرمانی سال ۲۰۱۴ جهان روزشنبه(۹ آبان) مشخص خواهد شد.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های وزنه برداری جهان که از روز یکشنبه ۱۸ آبان در آلماتی قزاقستان آغاز می شود، اولین مرحله کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل به شمار می‌رود.

به همین دلیل تیم‌های شرکت کننده علاوه بر معرفی ترکیب نهایی خود باید حداکثر اسامی ۶ وزنه برداری را که قرار است امتیاز آنها برای کسب سهمیه المپیک محاسبه شود هم مشخص کنند.

بر همین اساس کادر فنی تیم ملی وزنه برداری پس از تمرینات روز شنبه در نشستی مشترک با رییس فدراسیون وزنه برداری درباره ترکیب نهایی تیم ملی و مشخص کردن نفراتی که برای کسب سهمیه المپیک وزنه خواهند زد، تصمیم گیری می کنند.

هم اکنون مجید عسکری(۵۶ کیلوگرم)، جابر بهروزی و مرتضی رضائیان(۶۹ کیلوگرم)، کیانوش رستمی و رسول تقیان(۸۵ کیلوگرم)، محسن بهرام زاده و کیا قدمی(۱۰۵ کیلوگرم) و بهداد سلیمی و علیرضا سلیمانی(بعلاوه ۱۰۵کیلوگرم) ۹ وزنه برداری هستند که خود را برای حضور در رقابتهای جهانی قزاقستان آماده می کنند که به طور قطع از این جمع یک نفر خط خواهد خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز