خبرگزاری کار ایران

در آستانه اعزام به جهانی‌آلمان؛

تیم‌ملی‌کاراته بالاخره مربی دارد یا ندارد؟! / هیچ‌کس در فدراسیون پاسخگو نیست!

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۳۸۵

رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان، طی روزهای ۱۴ تا ۱۸ آبان ماه جاری در شهر برمن آلمان برگزار خواهد شد.

تمرینات تیم ملی کاراته در شرایطی اردوی آخر خود تا قبل از مسابقات جهانی آلمان را می گذراند که بالاخره معلوم نیست این تیم سرمربی دارد یا ندارد؟!

به گزارش خبرنگار ایلنا، رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان، طی روزهای ۱۴ تا ۱۸ آبان ماه جاری در شهر برمن آلمان برگزار خواهد شد که بر این اساس، آخرین مرحله اردوی تیم های ملی مردان و زنان کشورمان، از فردا در شهرهای رشت و تهران برپا خواهد شد.

اردوی پایانی تیم ملی آقایان در حالی از فردا در رشت برپا می شود که مسعود رهنما، هفته گذشته و به دلایلی که چندان هم واضح نبودند، از سرمربیگری تیم ملی استعفاء داد. بعد از این اتفاق، هیچ مربی دیگری جانشین رهنما نشد تا این که رئیس فدراسیون، اعلام کرد که رهنما بر سر اردوها به خصوص در رشت حضور پیدا خواهد کرد. این یعنی این که مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، هم سرمربی هست و هم نیست! هرچند که خود رهنما هم گویا چندان از این وضعیت ناراضی نیست. چرا که وی به طور قطع، در جهانی آلمان جزء تیم اعزامی خواهد بود، همان طور که در بازی های آسیایی اینچئون و به عنوان مشاور فنی فدراسیون حضور پیدا کرد.

در این شرایط هیچ یک از مسئولان فدراسیون، نه تنها پاسخگوی رسانه ها به ویژه خبرگزاری ایلنا نیستند، بلکه توضیحات روشن و شفاف نیز ارائه نمی دهند. به هرحال طبیعی است که رئیس فدراسیون که خودش، خودش را مدیر تیم های ملی کرده، تمایل داشته باشد در این زمینه پاسخ بدهد یا ندهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز