خبرگزاری کار ایران

۲۲ آبان‌ برگزار می‌شود؛

تهران میزبان مسابقات جایزه بزرگ جودو با جوایز میلیونی

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۱۹۳

سقف قرارداد یک ملی‌پوش جودو در لیگ‌برتر، مبلغی در حدود ۲۰ میلیون تومان است که در مقایسه با سایر رشته‌ها رقمی بسیار اندک محسوب می‌شود.

رقابت‌های جایزه‌بزرگ‌جودو در حالی روز ۲۲ آبان‌ماه آینده در تهران برگزار می‌شود که برای نفرات‌برتر این مسابقات، جوایز میلیونی معین شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از مشکلات سال‌های اخیر جودوی‌ایران کمبود انگیزه میان مربیان و جودوکاران بود که بخشی از آن به مسائل مالی بازمی‌گردد. به طوری که سقف قرارداد یک ملی‌پوش جودو در لیگ‌برتر، مبلغی در حدود ۲۰ میلیون تومان است که در مقایسه با سایر رشته‌ها رقمی بسیار اندک محسوب می‌شود. همین مسائل باعثایجاد بی‌انگیزگی در میان جودوکاران و مربیان شده بود.

برای رفع این معضل، مدتی است فدراسیون جودو برنامه‌هایی را برای برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تدوین و اجرا می‌کند که نمونه اخیر آن رقابت‌های جایزه بزرگ یزد بود. در همین راستا قرار است مسابقات جایزه بزرگ این بار در تهران با همکاری نیروی انتظامی و به میزبانی تهران برگزار شود. در این مسابقات که روز پنجشنبه ۲۲ آبان‌ماه آینده در تهران برگزار خواهد شد، جودوکاران سراسر کشور می‌توانند به صورت آزاد شرکت کنند.

براساس اعلام برگزارکنندگان مسابقات جایزه بزرگ تهران، از شرکت نفرات خارج از لیست اسامی ارسالی استان‌ها جلوگیری خواهد شد. قرار شده برای نفرات اول هر وزن ۲۰ میلیون ریال، نفر دوم ۱۰ میلیون ریال و نفرات سوم مشترک ۵ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز