خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر واترپلو؛

تداوم صدرنشینی دانشگاه‌آزاد در پایان هفته‌چهارم / لیگ برای سومین بار تعطیل می‌شود!

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۶۴۱

دانشگاه آزاد که تا این هفته با قرعه استراحت روبرو نشده بود با کسب چهار پیروزی از چهار بازی با خیالی آسوده در صدر جدول قرار دارد و قهرمانی نیم فصل اول خود را مسجل کرده است.

با اتمام رقابت های هفته چهارم لیگ برتر واترپلو سال ۱۳۹۳، تیم دانشگاه آزاد با هشت امتیاز کماکان در صدر جدول رده بندی ایستاده است و قهرمانی نیم فصل خود را مسجل کرده است.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر واترپلو دو دیدار برگزار شد که در پایان تیم های دانشگاه آزاد و شهید شهبازی زنجان بر حریفان خود غلبه کردند.

دانشگاه آزاد که تا این هفته با قرعه استراحت روبرو نشده بود با کسب چهار پیروزی از چهار بازی با خیالی آسوده در صدر جدول قرار دارد.
نفت امیدیه هم که نزدیک ترین تعقیب کننده دانشگاهیان است با دو پیروزی از سه بازی در جایگاه دوم ایستاده است.
فولاد مبارکه سپاهان هم که تاکنون دو دیدار برگزار کرده است با یک پیروزی و یک شکست و به لطف برتری در بازی رودررو مقابل شهبازی زنجان در جایگاه سوم ایستاده است.

با توجه به برگزاری مسابقات جام شهدای اصفهان زیر ۱۶سال از تاریخ ۲۸مهرماه لغایت ۲ آبان ماه و همچنین اردوی اعزامی جوانان زیر ۱۹ سال برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در کشور اندونزی از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۹ آبان ماه، این رقابت ها به مدت یک ماه تعطیل خواهد شد و هفته پنجم رقابت های این فصل لیگ برتر واترپلو از ۲۳ آبان ماه با برگزاری دو دیدار ادامه پیدا می کند.

این سومین وقفه پیاپی در برگزاری مسابقات لیگ در طول ۴ هفته برگزاری این مسابقات است!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز