خبرگزاری کار ایران

به رشد ووشوی‌ایتالیا کمک می‌کنیم؛

علی‌نژاد: سهمیه ووشوی‌ایران را در جام‌جهانی افزایش دادم

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۸۸۳

رقابت‌های جام جهانی ووشو در بخش ساندا، طی روزهای۲۴ و ۲۵ آبان‌ماه آینده، در شهر جاکارتا اندونزی برگزار خواهد شد که بر این اساس، تیم‌های ملی مردان و زنان کشورمان در این رویداد شرکت خواهند کرد.

رئیس فدراسیون ووشو گفت: از مسئولیت جهانی‌ام استفاده گرفتم تا تیم ملی با یک سهمیه بیشتر در جام‌جهانی‌ساندا شرکت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رقابت‌های جام جهانی ووشو در بخش ساندا، طی روزهای۲۴ و ۲۵ آبان‌ماه آینده، در شهر جاکارتا اندونزی برگزار خواهد شد که بر این اساس، تیم‌های ملی مردان و زنان کشورمان در این رویداد شرکت خواهند کرد.

پیش از این قرار بود جعفر شیرزاد در وزن ۶۵ - کیلوگرم، حمیدرضا لادور در وزن ۸۰ - کیلوگرم و حمیدرضا قلی‌پور در وزن ۸۵ - کیلوگرم در جام‌جهانی ساندا شرکت کنند که با رایزنی فدراسیون‌ووشوی‌ایران، یک سهمیه بیشتر به کشورمان تعلق گرفت.

مهدی علی‌نژاد در این باره به ایلنا گفت: از آنجایی که بنده عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی هستم، رایزنی و مکاتباتی با فدراسیون جهانی داشتیم که نهایتا موفق شدیم یک سهمیه بیشتر برای جام جهانی ساندا به دست آوریم. محمد خلعتبری یکی از سانداکاران خوب کشورمان و قهرمان کشور است که در وزن ۹۰ + کیلوگرم، عضو تیم اعزامی به جام‌جهانی ساندا خواهد بود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو در ادامه درخصوص برنامه‌های تیم‌های ملی‌ساندای مردان و زنان کشورمان جهت شرکت در جام‌جهانی ساندا تصریح کرد: تیم خانم‌ها روز ۲۷ مهرماه به چین می‌رود تا اردویی یک‌ماهه را در این کشور برپا کند. تیم آقایان نیز از اول آبان اردوی خود را در تهران برگزار خواهد کرد.

علی‌نژاد با اشاره به دیدار خود با رئیس فدراسیون‌ووشوی ایتالیا، یادآور شد: به پیشنهاد مسئولان فدراسیون‌ووشوی ایتالیا، نشستی را با " وینچنزو " رئیس فدراسیون این کشور، برگزار کردیم که جلسه بسیار خوبی بود. ووشوی‌ایتالیا جزو کشورهای مدعی قاره اروپا است که با ایجاد ارتباط بیشتر بین ما و آنها، مطمئنا شاهد رشد و پیشرفت‌ووشوی این کشور خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز