خبرگزاری کار ایران

هیچ وقت قصد تخریب نداشته‌ام؛

میرمیران: چرا پرافتخارترین ووشوکار سنگین وزن ایران خانه‌نشین است؟

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۰۱۵

عاشق ووشو هستم، اما علت رفتارهای مسئولان فدراسیون را نمی دانم. آنها حتی به روسای سبک ها نیز گفته اند از ورود من به سالن مسابقات جلوگیری کنند.

مربی پیشین تیم ملی ووشوی ایران گفت: مسئولان فدراسیون از بزرگان ووشو هیچ استفاده ای نمی کنند و باعثخانه نشینی آنها شده اند.

سیدعلی میرمیران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص نتایج ووشوکاران ایران در بازی های آسیایی اینچئون، اظهار داشت: در مقایسه آماری بین بازی های اینچئون و گوانگژو در سال ۲۰۱۰، به این نتیجه می رسیم که ووشوی ما در هر دو بخش ساندا و تالو سیر نزولی داشته است.

وی افزود: در بازی های گوانگژو در ساندا ۳ طلا گرفتیم، اما در اینچئون، این تعداد به یک طلا کاهش یافت. در تالو هم باید بگویم بنده کارشناس تالو نیستم، اما ما نتوانستیم همان یک برنز دوره قبل را هم تکرار کنیم.

قهرمان اسبق ووشوی جهان با بیان اینکه تنها چند مربی خاص همواره در تیم های ملی حضور دارند، تصریح کرد: من بهترین سنگین وزن تاریخ ووشوی ایران هستم، اما نمی دانم چرا از وجود من در تیم ملی استفاده نمی شود؟ آن هم در شرایطی که طی سال های ۱۳۸۱ تا ۸۶ مربی تیم ملی بوده ام.

میرمیران ادامه داد: قصد من تخریب فدراسیون نیست، چون عاشق ووشو هستم، اما علت رفتارهای مسئولان فدراسیون را نمی دانم. آنها حتی به روسای سبک ها نیز گفته اند از ورود من به سالن مسابقات جلوگیری کنند.

مربی پیشین تیم ملی ووشو در پایان اظهار داشت: کارنامه من چه در دوران قهرمانی و چه در زمان مربیگری، مشخص است، اما حرفم این است چرا بنده و سایر مربیان شایسته کشور خانه نشین شده ایم؟ چه حرفی زده ایم اینگونه با ما برخورد می کنند؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز