خبرگزاری کار ایران

لیگ‌ بولینگ وبیلیارد راه‌اندازی می‌شود؛

اسکندری: بازی حسین وفایی و استفان لی پخش تلویزیونی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۳۱۴

در نظر داریم یک بازی بین استفان لی نفر پنجم حرفه‌ای‌های جهان و حسین وفایی، برگزار کنیم که احتمالا این مسابقه به صورت زنده از تلویزیون پخش خواهد شد.

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: در نظر داریم یک بازی بین استفان لی نفر پنجم حرفه‌ای‌های جهان و حسین وفایی، برگزار کنیم که احتمالا این مسابقه به صورت زنده از تلویزیون پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استفان لی که یکی از بازیکنان برتر بیلیارد دنیا به شمار می‌رود، در مدت زمان حضور خود در ایران، دوره‌های آموزشی را در کشورمان برگزار خواهد کرد.

هاشم اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در این‌باره تصریح کرد: لی، نفر پنجم حرفه‌ای‌های جهان است که از هفته آینده، استاژی ۱۵ روزه را در تهران برگزار خواهد کرد.

وی افزود: در نظر داریم مسابقه‌ای بین وی و حسین وفایی بازیکن شایسته کشورمان برگزار کنیم که به احتمال زیاد، این بازی به صورت مستقیم از تلویزیون پخش خواهد شد.

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در ادامه به برگزاری لیگ اشاره کرد و ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما، برگزاری لیگ است که بر این اساس تا پایان سال، لیگ بولینگ و بیلیارد را راه‌اندازی خواهیم کرد.

اسکندری در پایان درخصوص برنامه‌های آینده تیم‌های ملی اظهار داشت: مسابقات قهرمانی بیلیارد آسیا، هفته‌آینده در قطر برگزار می‌شود، ضمن اینکه ۲۵ روز دیگر رقابت‌های جهانی اسنوکر را در پیش داریم که به میزبانی هند برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز