خبرگزاری کار ایران

می توانیم در آسیا و جهان مطرح باشیم؛

جعفری: مسابقات ساحلی تلنگری برای پیشرفت واترپلو است / تایلند و قزاقستان حریفان ما هستند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۷۷

بعد از اعزام نشدن تیم ملی واترپلو به بازی های آسیایی نوعی بی انگیزگی در بین بازیکنان ملی پوش ایجاد شد. هدف ما این است که واترپلو ایران دوباره در سطح آسیا دیده شود.

سرمربی تیم ملی واترپلوی ساحلی ایران گفت: واترپلو جزو رشته های تیمی است که طلای بازی های آسیایی را دارد و هدف ما این است که واترپلوی ایران دوباره در سطح آسیا دیده شود.

به گزارش ایلنا، رضا جعفری سرمربی تیم ملی واترپلوی ساحلی ایران درباره شرایط تیم و انتخابش اظهار کرد: امیدوارم شایستگی اعتماد فدراسیون را داشته باشم و با حضور موثر در بازی های آسیایی واترپلو ساحلی، این رشته دوباره اوج بگیرد و به سمت جلو گام بردارد. ما در حال انتخاب بازیکن برای تیم ملی هستیم. بعد از انتخاب بازیکنان تمرینات ما در چند مرحله برگزار می شود. با رایزنی های رئیس فدراسیون یک اردوی تمرینی در کیش خواهیم داشت و بعد دوباره در تهران به تمرینات ادامه می دهیم.

سرمربی تیم ملی واترپلو ساحلی ایران عنوان کرد: مسابقات آسیایی در تایلند مهم ترین رقابتی است که در پیش داریم. این بازی ها از ۲۳ آبان تا دوم آذر در تایلند برگزار می شود. در حال حاضر هفت تیم برای این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند. تیم های تایلند، قزاقستان، مالزی، هنگ کنگ، کویت و چند کشور دیگر در این رقابت ها شرکت می کنند. قطعا تیم های تایلند و قزاقستان مهم ترین حریفان ما هستند.

رضا جعفری افزود: ما مسابقات واترپلوی ساحلی را برای این پیگیری می کنیم که تلنگری برای حرکت واترپلو باشد. بعد از اعزام نشدن تیم ملی واترپلو به بازی های آسیایی نوعی بی انگیزگی در بین بازیکنان ملی پوش ایجاد شد. هدف ما این است که واترپلو ایران دوباره در سطح آسیا دیده شود. امیدوارم که مسئولان و حتی کمیته واترپلو نگاه جدیدی به واترپلو داشته باشند. امیدوارم با کمک های مالی و حمایت های این عزیزان از واترپلو ساحلی دوباره شاهد اوج واترپلو در آسیا باشیم.

وی خاطر نشان کرد: واترپلو جزو رشته های تیمی است که طلای بازی های آسیایی را دارد. امیدوارم بعد از دو دوره اعزام نشدن به بازی های آسیای نگاه علمی و جدیدی به این رشته شود و استعدادهای جوان کشورمان در این رشته ورزشی از بین نرود.

جعفری درباره آینده واترپلوی ساحلی ایران گفت: واترپلوی ساحلی هم در جهان و هم در آسیا یک رشته جوان است. کشورمان به خاطر داشتن داشتن ساحل دریا دارای پتانسیل خوبی در این رشته است. ما واترپلوئیست های جوان و با استعدادی در این رشته ورزشی داریم. با نگرش جدید به این رشته می توانیم حرف های زیادی برای گفتن در سطح آسیا و جهان داشته باشیم. به خاطر جوان بودن این رشته هر چه زودتر دست به کار شویم زودتر به نتیجه می رسیم.

او درباره انتظارات از فدراسیون گفت: با توجه به وضعیتی که در ورزش ما حاکم است، توقع زیادی از فدراسیون نداریم. تنها انتظاری که دارم این است که اردوهای تدارکاتی را برطبق برنامه های در نظر گرفته شده، را برگزار کنیم. خواهشم از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش این است که به این ورزش نگاه جدید داشته باشند، با برنامه ریزی عملی برای این فدراسیون، حمایت های مالی و جذب اسپانسر واترپلو دوباره به روزهای طلایی خود برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز