خبرگزاری کار ایران

آغاز دوره مربیگری بین‌المللی بولینگ؛

یوها مایا: به دنبال افزایش‌ورزشکاران و مربیان‌بولینگ در ایران باشید

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۸۹۴

اولین دوره مربیگری بین المللی بولینگ با حضور ۱۲ مربی از سراسر کشور در دو بخش دوره ای تئوری و عملی با هدف توسعه رشته مدال آور بولینگ در کشور آغاز شد.

نخستین دوره مربیگری بین‌المللی درجه‌یک بولینگ از صبح امروز با حضور یوهامایا مدرس برجسته فنلاندی فدراسیون جهانی بولینگ و کنفدراسیون بولینگ اروپا در محل آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

به گزارش ایلنا، اولین دوره مربیگری بین‌المللی بولینگ با حضور ۱۲ مربی از سراسر کشور در دو بخش دوره ای تئوری و عملی با هدف توسعه رشته مدال آور بولینگ در کشور آغاز شد.

در آغاز دوره ۴ روزه مربیگری درجه یک بین المللی بولینگ یوهامایا مدرس برجسته فدراسیون جهانی بولینگ با اظهار خرسندی از حضور در ایران، هدف از کلاس مربیگری و پذیرفتن آموزش دوره مربیگری بین المللی بولینگ در ایران را کمک به توسعه این رشته در کشور و آموزش دوره مدرسی مربیگری جهت ترویج بولینگ در ایران عنوان کرد.

وی ادامه داد: دوره تدریس مربیگری شامل ۳ روز دروس تئوری، روانشناسی، فیزیولوژی و تغذیه و یک روز دوره عملی خواهد بود و امیدوارم همه مربیان شرکت کننده در این دوره سفیران خوبی برای توسعه بولینگ در کشور باشند.

لازم به ذکر است دوره چهار روزه مربیگری بین المللی بولینگ به مدت ۴ روز ۱۹،۱۷، ۱۶ مهرماه(دروس تئوری در آکادمی ملی المپیک) و ۱۸ مهرماه(دوره عملی در مجموعه ورزشی صدف – شیان) برگزار می‌شود.

اسامی شرکت کنندگان در دوره مربیگری درجه یک بولینگ به شرح ذیل است:
علی کردوانی، حسین ونکی، میلاد ونکی، مریم ونکی، شایان زمانی، کامران جاوید، بهمن محمدی، مهدی باوند، کامیار توکل، خدیجه نعامی، قاسم نژاد، محمدهادی خشنودی

در پایان این دوره به شرکت کنندگان مدرک مربیگری بین المللی درجه یک بولینگ اعطا خواهد شد.

رشته بولینگ از جمله رشته‌های مدال‌آور در بازی‌های آسیایی است و با ظرفیت به دست‌آوردن ۵۲ مدال در زمره ورزش‌های آسیایی است که جایگاه قابل توجهی در جدول مدال‌ها خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز