خبرگزاری کار ایران

نظر زمانی برای خودش محترم است؛

دهقانی: حقایق را بعد از اینچئون بازگو می کنم / کاراته را بیشتر از خودم دوست دارم

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۸۸۶

من کاراته را بیشتر از خودم دوست دارم و به همین دلیل کسی نیستم که پس از برکناری ام بخواهم برعلیه فدراسیون صحبت کنم. با این حال بعد از بازی های آسیایی در مورد سازمان لیگ حرف می زنم.

رئیس سابق سازمان لیگ کاراته گفت: پس از بازی های آسیایی اینچئون، ناگفته هایی را در مورد سازمان لیگ کاراته بازگو خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در شرایطی که تیم ملی کاراته بازی های آسیایی اینچئون را در پیش دارد، علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته، طی حکمی محمد علی زمانی را به عنوان رئیس جدید سازمان لیگ منصوب کرد و این در حالی بود که حسین دهقانی به مدت ۲ سال و با حکم سرپرستی در سازمان لیگ فعالیت می کرد.

دهقانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص برکناری خود از ریاست سازمان لیگ، تصریح کرد: بنده در حال حاضر صلاح نمی بینم در این باره صحبت کنم. اما بعد از بازی های آسیایی، اتفاقاتی که در این مدت در سازمان لیگ به وقوع پیوست را بازگو خواهم کرد.

وی افزود: من کاراته را بیشتر از خودم دوست دارم و به همین دلیل کسی نیستم که پس از برکناری ام بخواهم برعلیه فدراسیون صحبت کنم. با این حال، منتظر پایان بازی های آسیایی می مانم تا بعد از آن در مورد سازمان لیگ حرف بزنم.

سرپرست سابق سازمان لیگ کاراته در واکنش به صحبت های رئیس جدید این سازمان در مورد این که برگزاری رقابت های لیگ به صورت منطقه ای صدای بسیاری از تیم ها را درآورده بود، اظهار داشت: بنده در این خصوص هیچ صحبتی ندارم. نظرات آقای زمانی برای خودش محترم است.

دهقانی در پایان در پاسخ به این سئوال که چرا به مدت ۲ سال به عنوان سرپرست در سازمان لیگ کاراته فعالیت می کردید، گفت: بنده از همان روز اول هم با این کار مخالفتی نداشتم. چون با حکم سرپرستی راحت تر کار می کردم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز