خبرگزاری کار ایران

نشستی با رشیدی نداشته‌ام؛

نصیری: اعزام تیمی غیر از واکو برخلاف مقررات فدراسیون‌جهانی کیک‌بوکسینگ است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۵۳۸

هیچ تغییری در مواضع ما نسبت به فدراسیون ورزش‌های رزمی درخصوص رشته کیک بوکسینگ ایجاد نشده است.

نایب رئیس فدراسیون‌جهانی‌کیک‌بوکسینگ(واکو) گفت: هیچ تغییری در مواضع ما نسبت به فدراسیون ورزش‌های رزمی درخصوص رشته کیک بوکسینگ ایجاد نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رشته رزمی پرطرفدار و مدال‌آور کیک بوکسینگ در سال‌های اخیر به عنوان یکی از موضوعات مناقشه برانگیز فدراسیون جهانی کیک بوکسینگ واکو و فدراسیون ورزش‌های رزمی، مطرح بوده که به دلیل اختلافات نایب رئیس ایرانی فدراسیون جهانی و رئیس سابق فدراسیون، هیچ‌یک از تیم‌های کیک‌بوکسینگ ایران اجازه حضور در مسابقات‌آسیایی و جهانی‌معتبر را نداشته‌اند و به همین دلیل، جامعه رزمی کشور در این سال‌ها از مدال‌های ارزشمند این رشته موفق رزمی محروم مانده است. بعد از حضور محمود رشیدی در فدراسیون ورزش‌های رزمی، شنیده شد مشکلات بین این فدراسیون و فدراسیون جهانی واکو در حال برطرف شدن است، اما ناصر نصیری این شنیده ها را تکذیب کرد.

ناصر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص اخبار اخیر در مورد برگزاری جلسه با سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی اظهار داشت: بنده هیچ‌گونه نشستی با وی و سایر مسئولان فدراسیون برگزار نکرده‌ام و بر همین اساس، تمامی صحبت‌های اخیر کذب محض است.

وی افزود: از نظر فدراسیون آسیایی کیک بوکسینگ واکو، فعالیت‌های فدراسیون ورزش‌های‌رزمی ایران در حوزه کیک‌بوکسینگ، فاقد رسمیت و اعتبار است، چراکه فدراسیون‌جهانی، فعالیت هر نوع کیک‌بوکسینگ غیر از واکو در ایران را به رسمیت نمی‌شناسد.

نایب‌رئیس فدراسیون جهانی کسیک بوکسینگ با بیان اینکه مواضع فدراسیون آسیایی و جهانی درخصوص فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان تغییری نکرده، ادامه داد: فدراسیون آسیایی واکو می‌گوید کیک‌بوکسینگ در ایران باید تحت نام واکو باشد، در غیر این‌صورت هیچ یکی از تیم‌های ایران نمی‌توانند در مسابقات رسمی آسیایی و جهانی حضور یابند.

نصیری در پایان با بیان اینکه با هیچ شخصی مشکل ندارد، اظهار داشت: بنده در زمان ریاست قبلی فدراسیون نیز گفتم و حالا هم اعلام می‌کنم با هیچ‌ کسی، مشکل شخصی ندارم. این خواسته فدراسیون آسیایی است که جزو تصمیمات فدراسیون جهانی به شمار می‌رود، بنابراین کیک‌بوکسینگ باید یکی شده و تحت عنوان واکو فعالیت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز