خبرگزاری کار ایران

در سطح فنی بالایی بازی می‌کنیم؛

موسوی: آلمان دست و پا بسته نیست / تقلب به ما می‌رساندند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۰۵

حق تیم ما با ۵ برد و ۲ باخت از ۷ بازی صعود بود. خیلی باید تیم بدشانس باشد که با این شرایط و بازی‌ها صعود نکند.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران و بهترین مدافع روی‌تور جهان گفت: آلمان اصلا حریف دست و پا بسته‌ای نیست که می‌گویند قرعه راحتی داریم.

به گزارش ایلنا، سید محمد موسوی درباره مسابقه تیم ملی ایران با آلمان در مرحله سوم قهرمانی جهان گفت: آلمان جزو تیم‌های خوب دنیاست و در برابر تیم‌های بزرگ را پیروز شده است. بازی با آلمان شرایط خاص خودش را دارد. آلمانی تیمی فیزیکی است و بازیکنان قد بلند و بالای دومتر دارد.

وی تصریح کرد: تیم ملی والیبال ایران برابر آلمان کار سختی دارد. به ویژه که ایران معمولا مقابل تیم‌های قد بلند مشکل پیدا می‌کند. قبلا ۲ بار با این تیم بازی کرده‌ایم، یک بار ۳ بر صفر برده‌ایم و یک بار باخته‌ایم. تیم خیلی‌خوبی است و والیبال را کلاسیک بازی می‌کند. با تاکید روی ضعف‌های آلمان می‌توانیم برنده شویم. امیدوارم بتوانیم با برد شروع کنیم.

موسوی درباره صعود ایران خاطرنشان کرد: صعودی خاطره‌انگیز، شاد و تاریخی بود. به خاطر ۲ مساله خوشحالم؛ اول اینکه به خاطر نتیجه‌ای که تا به حال برای والیبال در مسابقات مهم رقم نخورده بود و بعد هم صعود به دور نهایی قهرمانی جهان اتفاق نبوده، نتایج تیم در لیگ جهانی ۲ سال اخیر ادعایم را ثابت می‌کند. هرچند شاید بعضی‌ها بگویند تیم در لیگ‌جهانی با تیم‌های خاص بازی کرده و شانس تیم برای صعود خیلی زیاد بوده، ولی این نتایج ثابت می‌کند ما خوب هستیم و در سطح فنی بالایی بازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در بازی با صربستان شرایط خوبی نداشتیم. همه بچه‌ها از پوئن یک بازی در زمین فقط پیگیر نتیجه بازی آمریکا و آرژانتین بودند. بالاخره تقلب به ما می‌رساندند، اما کاش به ما نمی‌گفتند، چون اگر می‌باختیم در مجموع حذف می‌شدیم. خوشبختانه بردیم و صعود کردیم. حق تیم ما با ۵ برد و ۲ باخت از ۷ بازی صعود بود. خیلی باید تیم بدشانس باشد که با این شرایط و بازی‌ها صعود نکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز