خبرگزاری کار ایران

والیبال مردان جهان - لهستان؛

کواچ: خوشحالم در جمع ۶ تیم برتر جهان هستیم / نگران بازی با صربستان بودم

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۶۸۲

این پیروزی برای ما بسیار با ارزش بود و خوشحالم که حالا در مرحله نهایی هستیم و می توانیم شانس مان را برای قهرمانی آزمایش کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه خوشحالم در جمع ۶ تیم برتر دنیا هستیم گفت: نگران با صربستان بودم چون قدرت آنها را می دانستم و خوش شانس بودیم که آنها بدون هیچ فشاری بازی کردند.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ پس از برتری تیم ایران مقابل صربستان اظهار کرد: به عنوان یک صرب می دانم که تیم ملی صربستان چه قدرتی دارد و چقدر خوب می تواند بازی کند اما ما خوش شانس بودیم چون آنها بدون هیچ فشاری بازی می کردند. همین موضوع، کسب ۳ امتیاز بازی را برای ما راحت تر کرد.

وی افزود: من خیلی نگران بودم که بعد از شکست ۳ بر ۲ مقابل لهستان چطور می خواهیم مقابل صربستان بازی کنیم ولی حالا از نتیجه کسب شده خوشحالم.

کواچ تصریح کرد: این پیروزی برای ما بسیار با ارزش بود و خوشحالم که حالا در مرحله نهایی هستیم و می توانیم شانس مان را برای قهرمانی آزمایش کنیم. از حالا مسابقات قهرمانی جهان برای ما جذابیت و هیجان خاصی خواهد داشت.

تیم ملی والیبال ایران امشب پس از برتری آرژانتین برابر آمریکا به دور سوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان راه یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز