خبرگزاری کار ایران

والیبال مردان جهان - لهستان؛

افروزی: مصدوم جدی نداریم / موسوی برخی مواقع بی‌احتیاطی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۹۸۴

به جز مصدومیت های جزیی، ملی پوشان مشکل خاصی ندارند. همه بچه ها خوب هستند. تنها کتف موسوی و کمر شهرام محمودی درد خفیفی دارد که تحت درمان هستند.

پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی والیبال کشورمان با ابراز رضایت از وضعیت آمادگی ملی پوشان در آستانه دیدار با لهستان گفت: بازیکن مصدوم نداریم و تمام بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند.

به گزارش ایلنا، سیامک افروزی پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی والیبال کشورمان در آستانه دیدار با لهستان گفت: به جز مصدومیت های جزیی، ملی پوشان مشکل خاصی ندارند. همه بچه ها خوب هستند. تنها کتف موسوی و کمر شهرام محمودی درد خفیفی دارد که تحت درمان هستند. کتف سید کمی اذیتش می کند که جدید است و البته در حال مداواست. ساق پای فرهاد قائمی هم به خاطر خستگی گرفتگی دارد که با دستگاه و لیزر برطرف می شود.

وی امیدوار است مصدومیت سید دردسرساز نشود: امیدوارم برای دو بازی امروز و فردا مشکل ساز نشود. البته سید بعضی مواقع بی احتیاطی و اشتباه می کند. مثلا توپی که در بازی با پورتوریکو به صورت لیبروی این تیم زد یا در بازی با آرژانتین دو، سه توپ را می توانست آرام تر بزند اما محکم زد.

افروزی ادامه داد: علیزاده زانویش آسیب دیدگی کوچک دارد که فعلا شدید نیست اما به خاطر تورم مینیسک پایش نمی شود تشخیص قطعی داد که پارگی است یا مساله دیگری دارد. یک هفته با او کار می کنیم، بعد وی را به ایران می فرستیم تا ببینیم تورمش برطرف شده یا نه و بعد تصمیم می گیریم با چه روشی او را برگردانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز