خبرگزاری کار ایران

والیبال‌ مردان‌ جهان - لهستان؛

ولاسکو تماشاگر ویژه دیدار ایران - استرالیا / تست دوپینگ فرهاد ظریف

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۶۹۱

خولیو ولاسکو و شاگردان آرژانتینی اش دیشب بازی ایران با استرالیا را تماشا کردند تا با آنالیز بازی ایران خود را برای مسابقه امشب آماده کنند.

خولیو ولاسکو و شاگردان آرژانتینی اش دیشب با وجود شکست در مقابل فرانسه بازی ایران با استرالیا را تماشا کردند.

به گزارش ایلنا، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی آرژانتین و بازیکنانش بعداز باخت ۳ بر یک به فرانسه در سالن ماندند و مسابقه ایران و استرالیا را که با نتیجه سه بر یک به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید را از نزدیک تماشا کردند.

ظریف تست دوپینگ داد
فرهاد ظریف لیبروی تیم ملی والیبال ایران تست دوپینگ داد. فرهاد ظریف دیشب بعداز بازی با استرالیا، از تیم ایران انتخاب شد و تست دوپینگ داد. وی بعد از عبدالرضا علیزاده دومین بازیکنی است که در رقابت های قهرمانی جهان تست دوپینگ داده است. علیزاده در دور مقدماتی و مقابل بلژیک بدون اینکه بازی کند، تست دوپینگ داد.

مهدوی: همه فکرمان شکست آرژانتین است
مهدی مهدوی معتقد است همه فکر و ذکر تیم ایران شکست تیم آرژانتین است. پاسور دوم تیم ملی قبل از بازی با آرژانتین گفت: ما به دنبال نشان دادن خودمان به کسی نیستیم. تنها به تیم خودمان و پیروزی برابر آرژانتین فکر می کنیم. به هیچ تیمی که جلوی ما باشد رحم نمی کنیم. می خواهیم همه تیم ها را ببریم. دیگر ولاسکو از ایران رفته و اصلا مهم نیست خودمان را به او نشان دهیم. مسئله مهم کسب ۳ امتیاز است. بازی سختی امروز داریم اما انگیزه بچه های ما هم زیاد است. می خواهیم با ۶ امتیاز شهر بیدگوشچ را ترک کنیم تا یکشنبه و دوشنبه هفته آینده مقابل لهستان و صربستان بازی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز