خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی نتایج دشوار است؛

عربی: تمام چشم‌بادامی‌ها رقیب‌ما هستند / با جسارت‌کامل به اینچئون می‌روم

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۴۲۴

تالو یک رشته ریسکی است و پیش‌بینی مسابقات دشوار است، اما در تمرینات تمام تلاشم را می‌کنم تا اجرای‌خوبی در مسابقات داشته باشم و با جسارت کامل در این رقابت‌ها شرکت کنم تا نتیجه خوبی بگیرم.

ملی‌پوش ووشوی کشورمان در بخش تالو گفت: برای حضور در اینچئون ۵ ماه است که در اردو هستیم و تمرینات بسیار خوب و منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم.

فرشاد عربی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: ما حدود ۵ ماه است در اردو هستیم تا برای مسابقات اینچئون آماده شویم. از ۱۸ فروردین اردوهای منظم و تمرینات خیلی خوب و سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم در مسابقات آسیایی اینچئون نتایج خوبی برای کشورمان کسب کنیم.

وی افزود: چین و تمام کشورهای چشم بادامی مثل ویتنام، مالزی و کره جنوبی رقیبان‌ما هستند، اما این دوره چون مسابقات در کره‌جنوبی است، قطعا برای حریف کره‌ای من شرایط خوبی ایجاد می‌شود. من تمام تلاشم را می‌کنم تا نتیجه خوبی کسب کنم و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

ملی‌پوش‌ووشوی کشورمان اظهار داشت: در اردوهایی که برگزار شد فدراسیون هر چیزی که خواستیم در اختیارمان گذاشت. وزارت ورزش هم همین‌طور.

عربی در پایان گفت: تالو یک رشته ریسکی است و پیش‌بینی نتایج دشوار است، اما در تمرینات تمام تلاشم را می‌کنم تا اجرای‌خوبی در مسابقات داشته باشم و با جسارت کامل در این رقابت‌ها شرکت کنم تا نتیجه خوبی بگیرم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز