خبرگزاری کار ایران

والیبال نوجوانان آسیا - سری لانکا؛

افتتاحیه پرحاشیه نوجوانان آسیا در کلمبو

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۷۶۰

تیم والیبال کشورمان امروز استراحت می‌کند و فردا در اولین مسابقه خود به مصاف قطر می‌رود.

مراسم افتتاحیه دهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا صبح امروز(جمعه پانزدهم شهریور) درحالی در تنها سالن والیبال شهر کلمبو سریلانکا برگزار شد که برخی بازیکنان به دلیل طولانی بودن مراسم ترجیح دادند روی زمین بنشینند.

به گزارش ایلنا، سریلانکا میزبان رقابت‌های نوجوانان آسیا درحالی اقدام به برگزاری مراسم افتتاحیه کرد که سالهاست برای مسابقات آسیایی رشته‌های مختلف افتتاحیه به شکل قدیمی با حضور تمام تیم‌ها گرفته نمی‌شود.

برگزار کنندگان مسابقات از تیم‌ها درخواست کرده بودند که با کادر و بازیکنان کامل در مراسم افتتاحیه امروز حضور یابند و این باعثشد تیم‌ها زودتر از معمول در ساعات ابتدایی روز صبحانه بخورند و ساعت ۷:۳۰ هتل خود را به سمت سالن برگزاری ترک کنند.
از نکات جالب این مراسم ترجمه صحبت‌ها به سه زبان بود. مردم سریلانکا دو زبان رسمی محلی دارند و زبان سوم هم انگلیسی است.

برای هر کدام از این سه زبان یک مترجم پشت میکروفن می آمد که این موضوع مراسم را طولانی و کمی خنده‌دار کرده بود.
صحبت‌های دیلان پررا رییس فدراسیون والیبال سریلانکا و وزیر صنایع این کشور به قدری طولانی شد که دو بازیکن ژاپن از اواسط مراسم روی زمین نشستند.

افتتاحیه دهمین دوره رقابت‌های نوجوانان آسیا با سرود سریلانکا شروع شد و با موسیقی سنتی این کشور پایان یافت. بعد از مراسم افتتاحیه تیم‌های سریلانکا و عربستان اولین دیدار مسابقات را برگزار می‌کنند. تیم والیبال کشورمان امروز استراحت می‌کند و فردا در اولین مسابقه خود به مصاف قطر می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز