خبرگزاری کار ایران

نایب‌رئیس‌بانوان فقط دربخش آموزش است؛

پورعلی‌فرد: حضور بانوان در مسابقات پرورش‌اندام با ارزش‌های ما مغایرت دارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۰۸۶

بانوان ایرانی نمی‌توانند در بخش مسابقات رشته پرورش‌اندام فعالیت کنند. چرا که با ارزش‌های اسلامی جامعه ما مغایرت دارد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تاکید کرد که انتصاب نایب‌ رئیس بانوان فدراسیون تنها در بخش آموزش بوده و مربوط به شرکت در مسابقات نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اخیرا و طی حکمی از سوی ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مریم وطن‌دوست به عنوان نایب رئیس بانوان این فدراسیون منصوب شد که با توجه به ممنوعیت فعالیت بانوان کشورمان در ورزش پرورش اندام، این انتصاب عجیب بود.

پورعلی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد این انتصاب خاطرنشان کرد: قرار شده نایب رئیس بانوان فقط در بخش آموزش و مسائلی مانند کار با وزنه و آمادگی جسمانی فعالیت کند و در قسمت مسابقات، فعالیتی نداشته باشد.

وی افزود: بانوان ایرانی نمی‌توانند در بخش مسابقات رشته پرورش‌اندام فعالیت کنند، چرا که با ارزش‌های اسلامی جامعه ما مغایرت دارد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام در ادامه به برنامه‌های آینده این فدراسیون اشاره کرد و اظهار داشت: ما در ماه های آینده برنامه‌های زیاد و البته مهمی را در پیش داریم. در دهه اول مهرماه، تیم‌های ملی جوانان و پیشکسوتان عازم مسابقات جهانی مکزیک می‌شوند. همچنین تیم ملی بزرگسالان نیز دهه سوم آبان‌ماه در رقابت‌های قهرمانی‌جهان در برزیل حضور خواهد یافت و بالاخره این که تیم ملی بادی کلاسیک در مسابقات جهانی اسپانیا حضور پیدا می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز