خبرگزاری کار ایران

زکی‌زاده خبر داد:

احداثمجموعه تیراندازی قزوین در آینده‌ای نزدیک

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۷۸۳

با وجود اعتراضاتی که از لحاظ سخت افزاری برخی شرکت‌کنندگان داشتند، خوشبختانه تیراندازان در این مسابقات، رکوردهای قبلی خود را زده و برخی رکوردهایشان را ارتقا دادند.

رئیس هیئت تیراندازی استان قزوین، با اشاره به رضایت شرکت‌کنندگان در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور در قزوین گفت: استان قزوین آمادگی میزبانی دوره بعدی مسابقات قهرمانی کشور را دارد.

به گزارش ایلنا، حسین زکی‌زاده درباره مسابقات قهرمانی کشور، اظهار داشت: همه ورزشکاران و مربیانی که از سراسر کشور به قزوین آمده بودند، از نحوه میزبانی و برگزاری مسابقات رضایت داشتند؛ تنها عده‌ای به نور سالن و سیبل‌ها معترض بودند که باید گفت سالن قزوین، طبق قوانین فدراسیون جهانی آماده شده بود. معاون اداره کل وزارت ورزش و جوانان به این امر اذعان داشت که تنها مسابقات قهرمانی کشور بود در استان برگزار شد و ما از برگزاری مسابقات در قزوین رضایت کامل داشتیم.

رئیس هیئت تیراندازی استان قزوین با اشاره به دستاوردهای برگزاری این مسابقات در قزوین تاکید کرد: رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان در بازدیدی که از مسابقات قهرمانی کشور داشت، وعده داد تا زمینی را برای تجهیز سالن ۲۵ متر و ۵۰ متر، در اختیار هیئت قرار داده و در کل مجموعه تیراندازی شامل هتل و سالن های تیراندازی احداثشود.

زکی‌زاده به خروج مسابقات از تهران به سایر استان‌ها تاکید کرده و تصریح کرد: با این اقدام فدراسیون موافقم و اعتقاد دارم که این امر باید زودتر اتفاق می‌افتاد تا هسته مرکزی تیراندازی در تهران متمرکز نباشد. زمانی که مسابقات در تهران برگزار شود، هیئت ها پیشرفت نمی‌کنند، اما وقتی که بدانند چند ماه بعد میزبان یک رویداد در این سطح هستند، سالن‌های خود را مجهز به استانداردهای فدراسیون می‌کنند.

رئیس هیئت تیراندازی استان‌قزوین، در این‌باره خاطرنشان کرد: وقتی استانی میزبان رقابت‌های بزرگ کشوری می‌شود، مسئولان استان توجه بیشتری به آن ورزش می‌کنند و می‌توان گفت بسیاری از مشکلات از لحاظ کمبود امکانات و استانداردهای آن ورزش، پیش از مسابقات برطرف می‌شود.

زکی‌زاده به سطح کیفی این مسابقات اشاره کرده و گفت: با وجود اعتراضاتی که از لحاظ سخت افزاری برخی شرکت‌کنندگان داشتند، خوشبختانه تیراندازان در این مسابقات، رکوردهای قبلی خود را زده و برخی رکوردهایشان را ارتقا دادند.

وی در پایان با اعلام آمادگی قزوین برای میزبانی بیست و چهارمین دوره قهرمانی کشور، اظهار داشت: اگر فدراسیون اعلام کند، می‌توانیم میزبان بیست و چهارمین دوره این رقابت‌ها باشیم و من این قول را به مسئولان فدراسیون می‌دهم که خط‌های سالن تیراندازی را مجهز به سیستم الکترونیکی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز