خبرگزاری کار ایران

هاشمی:

خدمتی قوی ترین تیرانداز نانجینگ بود

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۱۶۴

با توافق مربیان، مسابقه دوستانه ای در روز آخر تدارک دیده شد که در پایان این مسابقات نجمه خدمتی با امتیاز ۴۱۷٫۶ در جایگاه نخست ایستاد

مربی تیم ملی تفنگ کشورمان، با اشاره به تمرینات ملی پوش تفنگ کشورمان، پس از مسابقات رسمی نانجینگ، اظهار داشت: نجمه خدمتی در این دوره قوی ترین تیرانداز در بین ورزشکاران این رشته بود.

به گزارش ایلنا، الهام هاشمی که پس از برگزاری مسابقات تیراندازی المپیک نانجینگ به همراه نجمه خدمتی در چین به سر برده تا برای مسابقات جهانی اسپانیا آماده شوند، درباره روند تمرینات این ملی پوش، گفت: با توجه به در پیش بودن مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در گرانادا اسپانیا و الزام شرکت کنندگان به ماندن در شهر نانجینگ تا پایان مراسم اختتامیه، تیراندازان پس از برگزاری مسابقات و استراحت کوتاهی، تمرینات شان را ادامه دادند.

وی افزود: با توافق مربیان، مسابقه دوستانه ای در روز آخر تدارک دیده شد که در پایان این مسابقات نجمه خدمتی با امتیاز ۴۱۷٫۶ در جایگاه نخست ایستاد و تیرانداز صربستانی با امتیاز ۴۱۶٫۱ و تیرانداز چینی با امتیاز ۴۱۵٫۳ به ترتیب در مکان های دوم و سوم ایستادند.

مربی تیم تفنگ کشورمان در ادامه تصریح کرد: اگر ما هم توانسته بودیم مانند سایر تیم ها، در تمرینات آزاد قبل از مسابقات که با پخش موزیک انجام شده بود شرکت کرده و نجمه با این روند آشنا شده بود، قطعا در فینال مسابقات که برای اولین بار با پخش موزیک انجام شد، عملکرد بهتری داشت.

هاشمی در پایان درباره عملکرد خدمتی در این مسابقات تاکید کرد: با توجه به نتایج مسابقات انجام شده در طول این دوره از بازی ها، به جرات می توانم بگویم نجمه قوی ترین تیرانداز این مسابقات بود؛ به طوری که روز مسابقه اصلی ۴۱۶٫۳ امتیاز کسب کرد، در حالی که تیرانداز سوییسی با امتیاز ۴۱۶٫۴ و تنها اختلاف یک دهم بالاتر از خدمتی قرار گرفت. در روز مسابقات میکس نیز با امتیاز ۴۱۶٫۴ و مسابقات دوستانه امروز با امتیاز ۴۱۷٫۶بالاترین امتیاز را بین دختران کسب و برتری مطلقش را به رخ دیگران کشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز